Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

belangrijke vraag

• Curasoleno

Sekstoerisme, tja of het nu waar is of niet maar wanneer Trinis alleenstaande blanke vrouwen zien denken de mannen wel dat ze makkelijk kunnen scoren. De vrouwen vinden dat deze vrouwen hun mannen afpakken. Nadeel is dat als je als alleenstaande vrouw er bent men denkt dat je er voor sekstoerisme bent. Het is nu wel een vooroordeel geworden ja en ik moet eerlijk zeggen toen ik Tobago was je idd ook daar oude blanke vrouwen met donkere jonge mannen ziet lopen..

Al was dat minder de laatste keer dat ik daar was.

• Kim

Je kan over dit onderwerp ook eens informeren bij het Center for Gender and Development Studies van de UWI (University of the West Indies). Zij zijn echt dé informatiebron voor alles wat met gender relaties in het Caribisch gebied heeft te maken. Je zou hun site even kunnen checken: http://www.uwi.tt/cgds/. Misschien hebben ze links naar papers of documents ofzo, maar je zou hun misschien ook een mail kunnen sturen over waar je info vandaan kunt halen.

En als je je onderzoek gaat doen kun je die dingen wel gewoon vragen denk ik aan mensen; het is niet zo dat het een taboe is ofzo en dat er niet over gepraat wordt.