Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

snorkelen

  • greet

    Kan iemand mij vertellen of er bij de hotels aan het strand de mogelijkheid bestaat om te snorkelen? en dan wel mooie vissen natuurlijjk zien bedoel ik.

    Meestal gaat zandstranden en snorkelen/mooie visjes niet zo goed samen.

    Meen uit de folders op te maken dat Bleu waters inn (of zo iets) wel een rif in de baai heeft.

    Want als je om te willen snorkelen telkens een excursie moet boeken, tja, is ook niet wat ik wil.

    Thanks voor de info!

  • puck

    Het kan daar wel en je ziet wel wat mooie vissen maar de stroming kan daar heel veradelijk zijn. (wij zijn er 2 maanden geweest) En aangezien wij duikfanaten zijn vinden wij het tegenvallen.

    Vaak worden er glasbodemboot tochten gemaakt naar little Tobago…. En dat moet je dus echt niet doen! Je betaald heel veel voor niets… en dan zijn wij daar nog 1x mee opgelicht koste ons 200 doller en geen boottocht… Politie kon ook verder niets voor ons doen.

    Maar Tobago is zoooooo mooi!

    Kan je duiken?? Dan doen en dan heb ik nog wel een goedkoop adres voor je…

  • Genevieve

    Wij zijn net een weekje geweest. Zijn met de auto overal geweest. We hebben een dag doorgebracht bij Arnos Vale Hotel, goed om te snorkelen, neem wel waterschoenen mee, want je haalt je voeten open. Mijn zoon heeft daar een squid en een seaturtle gezien, wat ie zo mooi vond. Charlotteville is ook goed om te doen, maar ik zou daar zeker niet willen logeren, heel erg saai, of stil.,wij houden meer van Mt.Irvine, hebben daar een huis gehuurd. Blue Waters Inn is erg mooi, je kunt met de duikboot mee overal naar toe. Bij Crown Point kun je ook met de duikboot mee.

    Sterkte,Genevieve

  • Tomás

    Hé Puck,

    Wat een pech met de glasbodem boot.

    Wij zijn zelf met een visser ( strech heet ie) gegaan en een klein privé bootje was echt super. Maar goed rond Mout Irvine kan je best goed snorkelen. ook heb ik een keer eerder een uitgebreide post gedaan over snorkelen.

    Ben met je eens dat Tobago verder geen grote snorkel of duikbestemming is.

    T

  • puck

    Wel een duikparadijs hoor!

  • Roy en Mieke

    Hoi Puck,

    Wij gaan de 21e mei anderhalve week honeymoonen op Tobago.

    Allebei hebben we onze Padi, en we willen natuurlijk veel duiken maken.

    Je begrijpt dat we dus erg geintresseerd zijn in tips en adresjes.

    We horen graag van je….

    Groeten,

    Roy en Miek

  • puck

    Ja natuurlijk begrijp ik dat!

    Mail mij anders even…. Dan zoek ik het tel nr op en krijg je dat van me.

    En wat wil je meer?? Hij kan je ophalen van het vliegveld en waar wij zaten (woonde) was erg eenvoudig… Weet niet of dat is wat jullie willen? Kan dan wel wat foto's mailen. Of hebben jullie al slaapplaats?

    Mijn e-mail: puckelmans@hotmail.com

  • manuela

    Hallo,

    Ik ben inmiddels 2 keer op Tobago geweest en will zeker nog een keer terug gaan. Als je gezellig iets wilt drinken en ontspannen wilt snorkelen zou ik naar Mount Irvine gaan. Daar is het wat gezelliger. Englishman bay is ook heel mooi maar wel behoorlijk stil. Als je een keer lekker wilt gaan chinezen zou ik zeker een keer naar fortune gaan ( chinees ) zeeeer aan te raden. Bonkers is ook een aanrader.

    Veel plezier en ik benijd jullie erg. Laat even weten hoe je het hebt gehad

    Manuela

  • Sylvia Krebber

    Hoi,

    Wij gaan 31 juli voor 16 dagen naar Tobago. Ik ben druk met het verzamelen van leuke tips, dus die van jou neem ik ook zeker mee. Heb je nog meer goede aanraders? Of juist afraders?

    Bedankt alvast.

    Groetjes Sylvia

  • Jeroen

    Hallo Sylvia,

    Wij zijn net terug.Dit was de 4 de keer.

    Huur in ieder geval een auto en links rijden is erg gemakkelijk.Iedereen houdt er rekening mee zo lijkt het.Zorg wel steeds dat je genoeg benzine heb.

    Er kan op het vliegveld gepind worden bij THE Blue machine,en bij RBTT.

    In Scarborough kan er diverse banken gepind worden.

    Aanrader in Scarborough zit Ciao cafe (Italiaans) erg lekkere croissants.

    In Speyside zit Jemma's Sea Kitchen (veel vis en heel goed)

    Voor een leuke avond met muziek Pelican Reef bij Crown Point.

    Ook leuk is de Cat and the Fiddel bij Little Rockley Bay.

    Hier naast zit een bar genaamd Craig I 95.Lokkal eten slechts een dagmenu,is dit op dat staat er altyd fish en chips op het menu,maar erg lekker.

    Ontbijten erg goed bij House of Pancakes bij Bon Accord.

    Groeten Jeroen