Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pinnen op Tobago

  • Anke

    Hoi,

    Wij gaan op 17 juli voor 3 weken naar Tobago om o.a. te gaan duiken. Is het gemakkelijk om te pinnen daar of wat raden jullie me aan om aan geld mee te nemen (dollars of euro's of travelercheques?)

    En zo te lezen hebben we een goede keuze gemaakt om naar Tobago te gaan, ik heb er ontzettende zin in!

    Alvast bedankt

    groetjes Anke

  • Genevieve

    Hi Anke,

    Je kunt heel makkelijk op Tobago pinnen. Er is bij Crown Point, vliegveld, een pinautomaat. Ik geloof ook in Scarborough. Je kunt ook overal met je creditcard betalen.

    Veel plezier

    Waar logeren jullie?

  • Anke

    Bedankt voor jou reactie, erg fijn dat je gewoon kunt pinnen want ik vindt die traveler cheques altijd maar een gedoe.

    Wij verblijven anderhalve week aan de oostkust in het Blue Waters Inn en daarna anderhalve week in Crown Point in Toucan Inn. We hebben er erg veel zin in, lekker duiken, relaxen, gezellig wat drinken en genieten van de natuur.

    Groetjes AnkeGenevieve schreef:

    >

    > Hi Anke,

    >

    > Je kunt heel makkelijk op Tobago pinnen. Er is bij Crown

    > Point, vliegveld, een pinautomaat. Ik geloof ook in

    > Scarborough. Je kunt ook overal met je creditcard betalen.

    >

    > Veel plezier

    > Waar logeren jullie?

  • angelique

    Hallo,

    Wij zijn net terug uit Tobago en je kunt er heel makkelijk pinnen op meerdere plekken.

    Veel plezier!!

    Groetjes Angelique

  • Miranda

    Hoi Anke,

    Wij gaan 23 juli naar Tobago en hadden precies dezelfde vraag :-). Die is nu dus ook beantwoord. Had gelezen dat je met je nederlandse pas niet kon pinnen, maar dat is tegenwoordig wel mogelijk, mooi!!!

    Fijne vakantie… en misschien komen we elkaar wel tegen. Wij gaan naar Coco Reef.

    Groetjes Miranda en Martin

  • Anke

    Hoi Miranda,

    Inderdaad dat had ik ook gelezen dat het pinnen moeilijk zou zijn, gelukkig kun je er gewoon terrecht met je pinpas. Wat leuk dat jullie ook naar Tobago gaan hoe lang gaan jullie? Wij hebben er echt enorme zin in, lekker chillen!!

    Veel plezier en wie weet!

    groetjes Anke en Dave

  • Miranda

    Wij gaan 16 dagen, van 23 juli t/m 7 augustus. ook wij hebben er erg veel zin in… we gaan op huwelijksreis :-).

    We nemen denk ik wel dollars mee en de rest pinnen we dan daar. En natuurlijk de creditcard.

    Hele fijne vakantie!

    Groetjes Miranda en Martin

  • Miranda

    Gaan jullie trouwens samen duiken? Mijn vriend wil ook gaan duiken, maar ik kan helaas niet mee. Maar ik vermaak me vast wel op het strand!

  • Anke

    Gefeliciteerd! Wat leuk op huwelijksreis, romantisch hoor. Wij duiken inderdaad allebei, het schijnt daar ontzettend mooi te zijn dus ik heb er enorme zin in. Jammer dat jijzelf niet duikt maar ach lekker op het strand is ook niet verkeerd!

    Groetjes en veel plezier.

  • Miranda

    Dank je wel!

    Jullie ook heel veel plezier en geniet ervan!