Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vreemd telefoon nummer

  • kees

    Hallo,

    Gisteren ben ik tot drie keer gebeld door een onbekend telefoonnummer. Het nummer komt mij ook niet bekend voor; +18686206xxx

    Na zoeken op landcodes lijkt het er op dat ik gebeld ben door iemand vanuit Trinidad&Tobago. Kan iemand dit bevestigen? Ik ken daar niemand en terugbellen lijkt mij wat raar. Het nummer bestaat in totaal uit 11 cijfers.

    Alvast bedankt.

    Groeten,

    Kees Vreehof

  • genevieve

    Hi,

    Je bent zo te zien gebeld van een mobile nummer hier vandaan.

    Gr.Genevieve

  • kees

    Dank voor je reactie. Je hoort wel verhalen dat als je terug belt je vervolgens gecharged wordt voor euro x per minuut? Kan het kwaad terug te bellen denk je? Drie keer achter elkaar bellen lijkt mij geen vergissing.

    groet, kees

  • Peter H.

    Als je er niemand kent, zou ik maar oppassen. Kan een trucje zijn om je geld uit de zak te kloppen.

  • Raimke

    Hallo ik word soms gebeld door dit nummer +20123598854 Voolgends mij komt het uit egypte. Wie kan mij hier mischien meer over vertellen?

    gr Raimke

  • Henk

    Ik ben vandaag ook gebeld door een vreemd 11 cijferig nummer. (+5978580623)

    Kreeg wel iemand aan de lijn… een of andere ibrahim blablabla en deze sprak wel NL. Blijkt na zoeken op landcode Suriname te zijn…. daar ken ik dus niemand. Half uurtje later teruggebeld omdat het me dwars zat en dat gesprek verliep ook niet lekker. Wilde zijn naam eerst niet zeggen en verder een vaag verhaal, eerst ontkennen dat hij had gebeld…. ik wacht de tel.rek. wel af en zie dan wel of ik ergens ben ingeluist of niet.

    Grt,

    Henk

  • Lode Geeraert

    +6327665780

  • Brandice

    What a great resrouce this text is.

  • Vyolet

    Great stuff, you hepled me out so much!