Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trinidad/ Tobego

  • jamie de vre

    Hallo daar,

    Wij willen graag half januarie voor een maand naar Trinidad en Tobego kan iemand ons iets vertellen over de overnachtingen is het makkelijk ter plaatse te regelen en wat zijn de prijsen, we hoeven geen luxe. het is voor ons de eerste keer die kant op en is het mogelijk om het enigzins low budged te houden? als iemand nog tips heeft die we niet mogen missen dan horen we die ook graag.

    Alvast bedankt voor de evt reacties.

    Jamie

    Nu ga ik weer verder met info verzamelen

  • Genevieve

    Hi Jamie,

    Jullie komen in de aller duurste en gezelligste tijd, Carnival!!!

    Ik denk zelf dat het zeer moeilijk zal zijn om iets te regelen hier als je er beny. Meestal zijn hotels, groot en klein, pensions, b&b's al van het vorigige jaar geboekt. Wat je eventueel zou kunnen proberen is om te kijken of mensen hun huis te huur bieden, doen veel mensen hier.

    Wat erg leuk is, weet niet hoe zij zitten qua kamers is Pax Guest House, Mount St. Benedict. Hun prijzen zijn ok van wat ik gehoord heb, het is klein, ouder maar goed onderhouden. Je kunt ze breiken op de volgende numer 868 662-4084, vraag naar Gerald of Oda, zij is een Ned, hij een trini, schatten van mensen.

    Het is niet duur hier, qua dingen doen, maar hotels zijn niet goedkoop en hou er rekening mee dat bijna alles wordt gequote in US$, ook al handelen we hier de TT$.

    Er is zoveel te doen om die tijd, de panyards zijn open, je kunt langs gaan om ze te horen oefenen voor de diverse wedstrijden, er zijn zovel ‘fetes’elke avond wel min.3, we slapen niet zoveel in die tijd:)))))!!!

    Zeker moet je de Carnival meemaken, of mee doen met een band, tegen forse betaling of gewoon langs de kant van de straat lopen/staan, altijd leuk en gezelig.

    Wel goed oppassen voor pickpockets en ga niet met iedereen mee. Maar dat staat voor zich neem ik aan.

    Ik zie hier nog zoveel toeristen komen die denken dat hier alles kan en dat ze overal naar toe kunnen gaan en over straat alleen kunnen lopen. Heb vorige week nog 3 ned dames ‘gered’ ze wilden naar Fort George lopen……… snapten niet dat het niet veilig is……… je gaat toch niet zomaar in een vreemd land overal naar toe lopen zomaar, en dan klagen als er wat gebeurt!!!

    Anyhow, het is hier geweldig en jullie zullen een super tijd hebben.

    Gr.Genevieve jamie de vre schreef:

    >

    > Hallo daar,

    >

    > Wij willen graag half januarie voor een maand naar Trinidad

    > en Tobego kan iemand ons iets vertellen over de

    > overnachtingen is het makkelijk ter plaatse te regelen en wat

    > zijn de prijsen, we hoeven geen luxe. het is voor ons de

    > eerste keer die kant op en is het mogelijk om het enigzins

    > low budged te houden? als iemand nog tips heeft die we niet

    > mogen missen dan horen we die ook graag.

    > Alvast bedankt voor de evt reacties.

    >

    > Jamie

    >

    > Nu ga ik weer verder met info verzamelen