Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vakantie februari 08

  • Robbert

    Hallo,

    Wij willen graag in februari naar Trinidad-Tobago. Wij zijn van plan alleen een vlucht te boeken en onderdak / vervoer ter plekke te regelen. We willen graag ook graag duiken. Heeft iemand tips do's en dont's op het gebied van hostels / goedkopere hotels en goede duikfaciliteiten?

    Groetjes

    Robbert

  • genevieve

    Hangt ervan af wanneer je komt, de erste week van Feb is het Carnival en dan kun je bijna geen kamer, hotel, auto krijgen als je niet van te voren geboekt hebt. de week erna is het een stuk rustiger op beide eilanden. Over duiken weet ik niet zoveel. Ik heb ghoord dat PapaJoes's in Tobago erg leuk is.

    Gr.Genevieve

  • Robbert

    Hoi Genevieve,

    Bedankt voor je reactie. Wij gaan op 23 feb. pas weg, dus dat gaat dan wel goed komen qua hotels e.d.

    Heb je nog andere tips, plaatsjes die perse moeten zien of dingen die we moeten doen? Is Port of Spain bijvoorbeeld de moeite waard om te bezoeken voor enkele dagen?

    Groet,

    Robbert

  • genevieve

    Hi Robert,

    Er is best veel te doen op beide eilanden. Tobago is fijn voor het duiken en lekker op het strand liggen. Er zijn ook de Argyle Waterfalls, neem wel een gids mee en laat ALLE kostbaarheden thuis. Als je het in de auto laat, laat ze niet zien dat je alles er in laat. Verder is Tobago zalig, wij gaan er volgende maand heen voor een lang weekend.

    T'dad is een heel ander eiland, niet zo stranderig, meer regenwoud en veel drukker dan Tobago, veel meer industrie.

    Zeker te doen is Asa Wright, Caroni Swamp, Toco misschien doorrijden naar Grande Riviere. De schildpad seizoen is dan nog net niet begonnen maar het is zo mooi daar.

    Verder POS, is lekker druk en altijd bruisend. Als je van uitgaan houdt ben je hier goed tercht, ZEN, 51Degrees, Coco Lounge, St. James.

    Ik raad je wel aan om een auto te huren en zelf op pad te gaan. Je kunt ook een prive taxi huren en zo rond toeren, is wel iets duurder, maar ook wel fijn, hoef je zlef niet te rijden en je komt op plekken waar je misschien niet snel zelf zou gaan.

    Gr. Genevieve