Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Curacao - Trinidad

  • Wouter

    Mijn vriendin en ik zijn van plan naar Trinidad te vliegen voor een midweekje. We willen vliegen met Liat air. We komen vanaf Curacao. Is Liat aan te raden? Of zijn er betere?

    Ook zouden we graag een dagje naar Tobago willen, ik heb gelezen dat de oversteek rond de 2,5 uur is. Hoeveel kost dit ongeveer?

    Ook heb ik naar hotels gezocht. Ik vind ze allen vrij prijzig, zijn er (wat goedkopere) aanraders?

    Zou het zeer op prijs stellen als iemand wat tips heeft!

    Bvd

    Wouter

  • Genevieve

    Hi Wouter,

    Is heel goed te doen. De oversteek met de boot naar Tobago is ongeveer TT$100 retour, is prima te doen.

    Een ‘hotel’ wat ik kan aanraden is Parmaylas, ik geloof dat dat de juiste naam is. Zij zijn redelijk geprijsd.

    Liat is goed te doen. Ik las dar er ook INSEL AIR is? weet niet hoe die zijn, die hebben wel hele goede prijzen vanaf hier.

    Wij vinden de vliegtijd fijn want het vliegtuig gaat hier om 7am weg en dan zijn we om 8.10am in Curacao, wij zijn met Suriname Airways gegaan, veel goedkoper dan LIAT.

  • Wouter

    Hoi Genevieve,

    Bedankt voor je antwoord! Liat kost ons 355 USD bij elkaar voor twee retourtjes Curacao - Trinidad - Curacao. Goedkoper had ik nog niet gevonden en van de website van Surinam Airways wordt ik niet veel wijzer (zie alleen A'dam - Paramaribo), weet jij waar ik hun prijzen kan vinden??

    Verder hartstikke bedankt voor het aanraden voor dat hotel, ga ze vd week eens bellen. Ken je nog meer goede hotels in die prijsklasse? De rest kost duidelijk meer, zo rond de 130 USD per nacht!

    Hoor het graag! Vast bedankt voor je hulp!

    Gr Wouter

  • genevieve

    Hi,

    Suriname Airways, ben ik naar het kantoor hier gestapt, weet niet waar zein Curacao zijn, misschien kun je proberen op her vliegveld. Ik denk dat de prijzen misschien overall verschillen. Liat was voor ons 2x duurder dan SLM, dit was met Pasen.

    Ik zal straks kijken voor andere plekken. Wanner komen jullie?

    Gr.Genevieve

  • Wouter

    Hai hai,

    Wij komen van 21/1/08 t/m 25/01/01, een midweekje dus.

    Ik zou het geweldig vinden als je nog even kon kijken voor hotels, dan hebben we misschien een kleine keuze…

    Ik heb gebeld naar Surinam Airways, deze was 474 NAF pp, een stukkie duurder dus. Het zal dan ook gewoon LIAT worden, zal vast een goede airline zijn ;).

    Ik hoor het vanzelf wel, in ieder geval al hartstikke bedankt!!!

    Gr Wouter

  • Tomás

    Hoi Wouter,

    Hier nog een paar tips.

    Conrado beach ( niet heel goedkoop maar wel op een super locatie direct op het strand van pigeon point en best handig voor een paar nachten)

    & Bananaquit ( kijk voor foto's op http://www.mytobago.info) je mag hier koken, dit is een appartement en je mag het zwembad van het hotel ernaast gebruiken & ook zéér dichtbij storebay. Op storebay kan je lekker lokaal eten ( crab & zo), en is het lokale strand, palnaast het vliegveld.

    Veel succes met de keuze !

    Bananaquit is rond de 50 dollar en Conrado zijn de mooiste kamers rond de 60-70 euro. Kijk hier voor meer info:

    http://www.mytobago.info/accommodation2a/59/bananaquit.htm

    http://www.mytobago.info/accommodation2a/12/conrado_beach_resort.htm

    Tomás

  • Curasoleno

    Ga in ieder geval niet met Constellation Air..

    Echt gewoon vlucht cancellen of je krijgt 20 uur vertraging en niets onkosten ofzo..

  • rosita

    Beste Thomas,

    bedoel je US dollars Of zijn het Trinidad Dollars?

    Hoe heet het geld daar en wat is de waarde t.o.v onze euro.

    Ik ben er nooit geweest.

    Gaarne info

    bij voorbaat dank met

    vriendelijke groet

    rosita

  • Sharon

    Hallo

    Als je naar Tobago wilt gaan, kun je misschien gaan overnachten in een appartement Sherwood. De eigenaar is ook 'n Nederlander. (OpTrinidad moet je wel overstappen om weer te gaan vliegen naar Tobago)

    Van Curacao naar Trinidad & Tobago duurt de vliegtijd ongeveer 1 uurtje of zo..

    via site kun je zien van een appartement (kleine hotels met 10 kamers):

    http://www.sherwood-park.com/

    Succes en veel reisplezier,

    Groetjes

  • Grace

    wij zijn van plan in augustus vanaf curacao naar Trinidad te vliegen maar als ik het vanuit nederland boek zijn we 500 euro per persoon kwijt, ik vraag me af of dit goedkoper kan en welke vliegtuigmaatschappijen zijn aan te raden qua prijs en beschikbaarheid.

    groetjes,

    grace