Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Crown Point naar Piarco

  • Wilbert

    Hoi, allen.

    Heeft er iemand ervaring met de oversteek tussen deze twee eilanden…?

    Ik ga 22Dec.2007 die kant op en moet de oversteek maken naar Piarco Int. en vervolgends met een taxi naar Chagaramas (haven gebied). Ook daar ben ik benieuwd naar of iemand soort gelijke ervaring heeft om met de taxi verder te reizen.

  • genevieve

    Hi,

    Ik neem aan dat je met het vliegtuig gaat? Is prima te doen. Zal waarschijnlijk wel erg druk zijn i.v.m. de Kerst. Met de Airport Taxi's is niets aan de hand, prima vervoer.

    Chagaramas wordt hier niet het havengebied genoemd, dat is ‘downtown POS’ Chagaramas wordt hier meer in verband gebracht met yachties.

    Ik weet dat er een groot scheeps dockyard is, ben een paar keer daar op schepen geweest.

    Veel plezier

  • Wilbert

    Heej , bedankt voor je reactie. Ik moet idd naar een Yacht Service…….

    Peake Yacht Service wel te verstaan, misschien ken je het. Wil met een taxi vanaf het Piarco vliegveld daar naar toe. Weet jij of dit mogenlijk is? Evt. een indicatie van kosten geven…? En ja, ik ga heerlijk de 22ste met het vliegtuig richting de carib.

    Mvg,

    Wilbert.

  • genevieve

    Hi,

    Peake's ken ik ja. Het zal je ongeveer US$50 kosten om met de taxi naar Chagaramas te gaan, is heel goed te doen. Weet je hoe laat je aan komt op Piarco, want ik weet dat na een bepaalde tijd 's avonds wordt de taxi prijs verdubbled. Let daar goed op. De taxi chauffeurs zijn over het algemeen aardige lui.

    Veel plezier.

    Gr.Genevieve

  • Wilbert

    Hoi,

    Wat aller aardigst van je om deze info te geven. Ik kom op Crown Point rond 17.30uur aan. Hoop dat ik dan nog een “taxivlucht” naar Piarco door kan boeken.

    Dus zal een duurdere rit gaan maken met de gewone taxi naar Peake's.

    Het is de bedoeling een oud collega daar te ontmoeten en dan langs verschillende eiland(jes) te varen.

    Uiteindelijk, met vliegtuig, via Curacao weer naar huis in het nieuwe jaar.

    Groet,

    Wilbert.