Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geweldig op T&T

  • Mar

    Ik ben zojuist terug van T&T en ik heb op beiden eilanden genoten. Vanuit Suriname naar Port of Spain gevlogen en de oversteek per boot naar Scarborough gemaakt. Voor degene die twijfelen, niet nodig, gewoon gaan!

  • Nina

    Hallo,

    Ik lees net het berichtje… Wij willen volgend jaar in augustus naar Suriname gaan. Het liefst willen we dit combineren met Tobago/ Trinidad. Heb jij misschien meer informatie over de prijzen van een ticket vanuit suriname?? Dan zouden wij erg geholpen zijn. Heb je dit ter plekke geregeld of vooraf geboekt?

    groetjes nina

  • Mar

    Het ticket heb ik vooraf geboekt, 75 euro enkeltje, zodat ik zeker was van een plekje op de datum die ik wilde.

  • rosita

    Beste Mar,

    Waar en bij wie heb je jouw ticket naar Trinidad geboekt.

    Wie was de luchtvaartmij?

    Kwam je aan in Tobago of Port of Spain?

    Ben je van Trinidad doorgevlogen naar Nederland?

    Wij willen volgende maand naar Sur gaan en van daaruit naar Trinidad en Brazilie.

    Ik zou het op prijs stellen om meer info van jou te mogen ontvangen.

    Bij voorbaat dank rosita

  • tomás

    Hoi Rosita,

    De muntsoort daar is TT dollars,

    De prijs voor dat bananaquit appartement is in US dollars en voor Tobago best goedkoop.

    Zelf heb ik er nooit geslapen maar mijn vriendin & schoonmoeder wel en die vonden het een goede deal.

    Auto mag je ook nog veilig binnen parkeren. Ik ging voor de slechts 2 nachten en omdat ik uit NL vloog koos ik voor de mij bekende PigeonPiont based Conrado beach.

    Wel wat duurder maar wel een super locatie zeker voor een paar nachten en als je hobby fotograaf bent is er voor zo'n korte periode vrijwel geen betere plek, ze hebben er ook sinds recent een uitstekende massage ruimte. ( niet door het hotel maar wel in hetzelfde pand).

    Volgende keer doe ik bananaquit wellicht ;)

    p.s. je kan martinair bellen en wellicth uitstappen in Paramaribo ?, ze vliegen op beide bestemmigen ( paramaribo is tussenstop) weet ik niet zeker hoor

  • Mar

    In Nederland Martinair geboekt naar Amsterdam en terug uit Tobago. Je mag geen gebruik maken van enkel Paramairbo - Port of Spain (Trinidad) bij deze maatschappij, dus los enkel Caribbean Airlines in Nederland geboekt. Met de ferry van Port of Spain naar Scarborough gevaren.

    Maar Brazilië is uiteraard ook een mooie keus, wordt lastig voor jullie denk ik.