Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vliegreis naar tobago

  • pierre

    ik heb een vraagje

    vliegt martinair rechtstreeks naar tobago of hebben ze een tussenstop

    alvast bedankt pierre

  • piepje

    zat toevallig net te kijken en zag dat er een rechtstreekse vlucht is

  • Gipsy

    het is wel een rechtstreekse vlucht, maar met tussenstop

  • tomas

    Net terug met de martinair,

    De tussenstop is op de terugreis ( Paramaribo), best te doen eigenlijk veel beter dan over London vliegen.

    Geloof dat Martinair deze zomer wel voor het eerst stopt!!!

    Laaste vluchten zijn al vrij snel.

    Beste alternatief wat niet te duur is is of wellicht airfrance, weet niet welke dag maar las een keer wel dat ze een paar keer per week op Tobago vlogen ?

    Verder ken ik alleen BA, maar die zijn best duur en irritant met veranderingen.

    Toch is er nog een nieuwe goedkope manier om op POS (trinidad, dus niet Tobago) te komen die niemand bijna kent, neem een 680 euro retour Alitalia/Iberia of TAP naar Caracas en koop met je creditkaart bij http://www.caribbean-airlines.comhtml alvast online je retourtje van Caracas–POS.

    Geloof me je wilt dit niet pas in caracas doen.

    Wel moet je dan op de heenweg één nachtje slapen in een hotel op het vliegveld van caracas, maar dat moet voor 60Us wel lukken denk ik.

    Deze optie is alleen in het weekend mogelijk, weet alleen niet wat de luchthaven belasting is nu met die Chaves, dat kan tegenvallen op de heen weg met die overnachting… hmm

    weet iemand dat ?

    gr,

    T