Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werken in tobago

  • roy bergman

    Goedendag,

    Hierbij wil ik vragen wat er nodig is om hier tijdelijk aan het werk te kunnen. Tobago ziet er fantastisch uit en trekt mij enorm aan. Het lijkt mij geweldig om er even tussenuit te zijn hier in nederland en daar ervaringen op te doen. Mijn bedoeling is dan wel voor tijdelijk! Zou u mij enige informatie op willen sturen waar ik verder mee kan om dit voor elkaar te krijgen?

    Ik wacht op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Roy Bergman

  • tomas

    Hoi Roy,

    Je kan het consultaat in brussel vragen wat mogelijk is link staat op de pagina, maar zoals Genevieve al schreef is het niet altijd erg makkelijk om een werkvergunning te krijgen. Zoek je iets in Toerisme ? Je kan natuurlijk wat emails sturen of nog beter via de site van de Hotels een online sollicitatie doen of vragen om internship ?

    Is natuurlijk wel handig als je echt wat kan daar waar behoefte aan is, chefkok

    duik of kite-surf instrukteur wellicht?. Overtuig ze van je kwaliteiten en wellicht hoor je wat positiefs! We horen graag hoe het ging.

    ( p.s. grote top hotels op Tobago zijn: Hilton & Mount Irvine)

    (net terug uit POS (Trinidad) en daar zijn er nu een stuk meer: Marriot & Hyatt zijn recent bij gekomen)

    Wellicht kan je ook wat voor nederlandse reisburea's doen?

    succes

    Tomás