Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hotel

  • Simon en Truus

    Beste Prikbord gangers.

    We hebben een vraag ,wij zijn bezig een hote uit te zoeken in Tobago nu hebben we Turtle Beach gevonden wat ons wel wat leek.

    Heeft iemand ervaring met het Hotel? dan zouden we heel graag horen hoe het is.

    En wat is het beste om te boeken (logies ontbijt) of all inclu.

    Zijn er restaurants in de buurt.?

    Heel veel dank alvast

    Vr.Gr.Simon en Truus.

  • Gipsy

    Heb je hier al gekeken? http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/45011/rex-turtle-beach-resort/

    Misschien is er ook een Toeristiek beoordeling van dit hotel, vraag het even na bij je reisburo.

    Zelf gaan we over een paar daagjes het eiland ontdekken, maar niet naar dit hotel. de recensies zijn niet geweldig.

    Jammer dat het erg stil is op dit prikbord.

  • Simon en Truus.

    Hallo Gipsy.

    Bedankt voor je reactie,ja het is erg stil op het prikbord.(jammer)Ik heb daarna op de beoordeling gekeken.

    Dit is ook verschillend,maar we wensen je een hele fijn tijd en m.s horen we van je in wat voor hotel je was en hoe de vacantie was.

    We weten nog niet wat we willen en daarom horen we het graag van jullie.

    Prettige vakantie.Groetjes.

  • Gipsy

    Hallo Simon & Truus,

    Ja die beoordelingen zijn natuurlijk wel heel persoonlijk, tis maar net wat je zoekt en wat je verwachtingen zijn. Toeristiek is objectief, je haalt veel uit de beschrijving.

    Wij vertrekken morgenochtend en we zijn benieuwd. Wanneer willen jullie gaan? Over een goede maand begint de regentijd, dat lijkt me persoonlijk wat minder. Als ik de weersites mag geloven, zijn er de laatste tijd ook heel wat dagen met regen geweest dus wat moet dat worden als het echt regentijd is. We gaan toch ook voor de zon, regen hebben we hier genoeg!

    Maarja, een groen eiland heeft natuurlijk wel water nodig. we hopen er het beste maar van en als we terug zijn laat ik jullie weten hoe het eiland was.

  • tomás

    kijk http://www.mytobago.info voor echte up to date hotel/appartement/guesthouse en autoverhuur info

    Maar voor nederlands talig kan je ook een search in het prik bord doen.

    En nee Turtle beach zou ik zeker niet aaraden staat ook geen link van op de front pagina.