Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boot huren

  • Es

    Hallo,

    wij gaan binnenkort naar Tobago. Heeft iemand aan goed adres waar je betrouwbaar een bootje kunt huren om het eiland rond te varen?

    Gr Es

  • tomás

    Dat lijkt me best lastig, wat voor boot zoek je ?

    Een klein moterbootje of zeilboot ?

    Kan je wel goed varen ?

    De golven en stroming kunnen behoorlijk zijn, vooral aan de oost kant.

    In trinidad is dit wel makkelijker te doen.

    Je kan wel makkelijk een vissers boot huren maar dan wel met kapitein.

    Zelf ook gedaan met iemand die “Stretch” heete en hij zat op het strand van Speyside. We zijn toen met hem wat uurtjes naar Little tobago gegaan. ( kleine open vissersboot met 1 motor) ( aardige man, rond de 50 euro betaald )

    succes

  • Es

    Nou, uiteindelijk maar op Tobago bij Coast Runner zo'n snorkeltocht geboekt. Met een speedboat naar 4 verschillende snorkelstops (buccoo, Emerald Bay, Arnos Vale bay). En dat was echt geweldig! heerlijk gevaren, gesnorkeld en een geweldige barbecue aan boord. Ik heb genoten!!! Zou het zo weer willen doen. Helaas nu weer terug in Nl :-(

  • Tomas

    Hoi Es,

    Hardstikke leuk voor je feedback, tof dat er een snorkel tocht bestaat !

    Nog mooie foto's gemaakt bij die snorkel plekken ?

    gooi maar een link in hoor ;)

    Er mogen meer foto's hier.

  • Es

    Vooor foto's van de trip verwijs ik graag naar een item van onderstaande blog:

    http://meuk.web-log.nl/meuk/2008/07/tobago-the-pict.html

    zucht, ik zou zo terug willen!!

  • Tomás

    Ha

    Mooie foto's

    Ziet er uit dat je het erg naar je zin heb gehad !

    Zit zelf nu ook in Trinidad maar niet met vakantie, damn hoop nog wel op een paar dagen Mayaro dit weekend en dan ben ik woensdag weer terug in nl ;(