Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armyprint

  • Es

    Bij het inpakken van mijn koffer stuitte ik op een brandende vraag: Mag een donkergroene (army-achtig maar zonder camouflagevlekken) broek nou wel of niet mee naar Tobago??

    Ik had ergens gehoord dat dat niet mocht omdat je dan voor fundamentalist wordt aangezien.

  • Genevieve

    Je mag het meenemen, maar ik zou het niet aan doen als je het land in komt of weggaat, je hebt kans dat ze het wegnemen, heb ik al eerder zien gebeuren. Een helehoop mensne dragen het hier.

    Gr.Genevieve

  • Tomás

    Grappig onderwerp dit

    2 weken geleden was ik in Longdenville moest er een lokal op de fiets zijn army shirt uittrekken van de speciale politie unit precies voor me neus. Hij had wel echt precies hetzelfde shirt aan als de man die hem beval het uit te trekken. Hij mocht het shirt ook niet meenemen wel achterlaten bij een bar of zo. ( niet helemaal nagegaan)

    Vind ik alleen maar goed, laat dus je army shirts en broeken lekker in NL.

    Donkergroen zonder patroon kan denk ik wel ok zijn maar je loopt toch wel risco.

    mzzl,

    T