Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

where to stay ?

  • Tomás

    ok.

    Men vraagt waar ik graag verblijf in Trinidad & Tobago.

    In tobago:

    vroeger nr 1 was Mount Irvine ( nog steeds prachtig maar nu wel ietjes aan de duurdere kant, ideal voor golfers, en ook zeer goed prive snorkel strand.)

    laatste keer verbleef ik in Conrado beach ( het enige hotel op pigeon point, neem wel een kamer met terras de betere dus – schitterend echt adembenemend uitzicht over het haventje en strand, ook ideaal voor windsurfers en kite surfers aangezien je gewoon in 5 min naar pigeon point kan lopen, de plek voor windwater sporten.)

    In Trinidad: Port of Spain

    Hilton of Kapok ( niet goedkoop maar met zwembad ;)

    anders in The Pelican met leuke bar en veel goedkoper.

    In San Fernando is er ‘the one and only’ Tree House ( Hotel, sportclub en boombar !)

    remote: Le Grand Almandier ( ergens in de buurt van Toco, ook lekker om te eten de chef in the cuisine heeft vroeger in 5 sterren hotels gekookt) vlakbij waar de Leatherback schildpadden zitten, dus respect voor de natuur, en alleen met gids bezoeken als ze hun eieren leggen.

  • Tomás trinidad-tobago.pagina.n

    Ter aanvulling:

    Conrado beach hotel heeft zelf geen website.

    Maar je kan Antonio gewoon bellen op: 00 1868 639-0145

    Ook is het berichtje over dit hotel wel erg negatief op mytobago.info.

    bv. het strand is niet 1-2 minuten lopen, je zit er direct op!

    verder zijn ze wellicht niet zo super speedy maar wel carribisch relaxed, uiteindelijk zijn ze toch de enige met hotel op pigeon point dus verhuren doen ze hun kamers toch wel. Ook heeft Antonio niet zoveel behoefte aan deals met de tour operators, wellicht dat ie daarom ook niet zo veel punten krijgt.

    Je kan daar wel uit je kamer prachtige foto's maken, vraag wel om de betere-duurdere kamers, die zitten op 1 hoog, die hebben namelijk ook veel betere airco's en groot terras met zeer mooi uitzicht

    hier een foto van het uitzicht.

    wil je liever een hotel waar je ( snelle) service het belangrijkst vind neem dan een ander

  • Raoul

    Hallo.

    Ook ik ben van plan Trinidad en Tobago aan te doen dit jaar, maar ik wordt niet goed wijs uit alle aanbieders. Via Londen vliegen lijkt het goedkoopst te zijn, maar dat is niet helemaal duidelijk.

    Heeft iemand een goede tip voor ons?

    Raoul

  • trinidad-tobago.pagina.nl

    Martinair is veruit favoriet.

    Dan vlieg je direct naar Tobago en lokale vluchten zijn vrij goedkoop.

    Ik zou wel direct daar je vlucht naar Trinidad regelen aangezien die vaak wel druk zijn.

    vroeger moest je over London en dan moet je over Heathrow incl. wisselen van terminal 1 -> 3. Heathrow is gigantisch druk en groot zodat dat best irritant is.

    Vaak vertragingen etc.

    Wel is het gezellig met BWIA ( London ) vol met Trinidadians, dan kom je al wat in de stemming.

    Verder heeft Martinair vaak aanbiedingen naar Tobago ( last minutes) moet je weer wel binnen 48 uur weg.

  • Teyah

    Thanks for wrintig such an easy-to-understand article on this topic.

  • Sailor

    Yeah that's what I'm tlaknig about baby–nice work!

  • Kethan

    There are no words to desricbe how bodacious this is.

  • Vicki

    Now that's sutble! Great to hear from you.