Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

info

  • Astrid

    Onderwerp: info

    Auteur: Astrid

    Info auteur: ip91354404.speed.planet.nl (145.53.68.4)

    Bericht: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2264&i=35&t=35

    Wij zijn van plan naar Tobago te gaan? Heeft iemand info, tips en de do's en

    don'ts. Is het er veilig? En hoe zit het met het huren van een auto? Vanuit

    Nederland biedt niemand dat aan. Hoe is het openbaar vervoer?

  • Astrid

    Sorry Astrid,

    Ik had per ongeluk je email verwijderd.

    Tobago is geweldig er zeer veilig, naar mijn weten gebeurt daar vrijwel nooit iets negatief.

    Ik huurde daar laatst gewoon een auto bij een kleinere verhuurder niet aan het vliegveld en dat scheelde wel wat dollars. Maar goed het is wellicht handig een auto te huren in de buurt van je verblijfplaats. Ik zou niet van een privé-persoon huren wat ze soms proberen als je daar bij de parking van het vliegveld rondloopt.Ik huurde vlakbij Arno's value vlak voor de bocht aan de rechterkant met daarna een openlucht BBQ's en verder kan je daarna dan links naar Pigeon point en R richting hoofdstad.

    Openbaar vervoer zou ik persoonlijk overslaan omdat wat ik hoorde die niet echt frequent rijden.

    Hier een paar don'ts

    Ik zou niet topless gaan zonnen.

    Onze buurvrouw in het hotel ging elke avond tot zeer laat uit, alleen en lopend van Pigeon point en dat zou ik, en ook de manager niet aanraden.

    Maak niet zomaar foto's zonder het te vragen.

    Verder heb respect voor de mensen en natuur zou ik zeggen.

    Voor de social talk helpt het in gesprekken als je wat van hun cultuur af weet ( Pan, Calypso, Cricket) en…. Beenhakker ze naar de World Cup brengt;).

    goede vakantie verder

    Verder heb ik al wat tips in andere postings staan.

  • nita

    Hi Astrid,

    Ook wij hebben een vakantie geboekt naar Tobago. Wij hebben heel veel informatie gehaald van de http://www.mytobago.info/forum/ site. Werkelijk een fantastische site met betrekking tot accommodatie, sightseeing e.d.