Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Komt er iemand binnenkort naar T'dad?

  • Genevieve

    Hi, wilde weten of er iemand binnenkort deze kant opkomt? Wilde vragen of die persoon wat meekan nemen??

    Genevieve

  • ron,webmaster soca.pagina

    Heb je een ruimte voor 2 volwassenen en 2 kinderen ?

    Dan nemen wij een koffertje voor je mee :D

  • Belfast.kenneth

    Ik kom in februarie tijdens carnaval en reis alleen. Kun je mij helpen aan een nette guesthouse in een goede buurt tegen een redelijke prijs?

    Als dat voor jou binnenkort is, wil ik wel.

  • ron (webmaster soca.pagina )

    Kenneth kan je voor mij wat meenemen ? T Shirts e.d. ? :D

  • Genevieve

    Hi Kenneth,

    Wat voor prijs wil je betalen. Vaak hebben de gusthouses een pakket.Vanaf Carnival Friday(vrijdag voor de carnival) tot Ash Wednesday is dit een vast pakket.

    Er is een nette geusthouse vlakbij ons, het heet ALicia's GuestHouse.Is op loop afstand van de stad en Savannah.

    Laat me weten voor een prijsklasse je zit en dan kan ik wat voor je uitzoeken. Je zult wel heeeel snel moeten beslissen, want vaak boeken mensen als ze weer weggaan.

    Dan mag je zeker wat voor me meenemen.Bedankt.

    Genevieve

  • Genevieve

    Dit pakket is vaak kamer met ontbijt.

    Was ik vergeten te zeggen.

  • Belfast.kenneth

    Genevieve,

    Ik heb reeds geprobeerd een kamer te huren bij Alicia's.Helaas! Ze zijn reeds volgeboekt.

    Via het reisburo kan ik aan een appartement van een particulier komen. Als ik meer info heb, over de locatie dan zal ik een beslissing nemen. Ze hebben nog niet alle info. van hun contact persoon in trinidad ontvangen. Het zal wel goed komen. Wat moet ik voor je meenemen?Drop,…Haring? Zeg het maar. Wat doe jij in trinidad? Hoe lang woon jij daar? Het lijkt mij een prachtig eiland.Ik verheug mij er reeds op.

    Gr,

  • Genevieve

    Hi Kenneth,

    Ik hoop dat het lukt en dat je kunt komen, wanneer kom je en voor hoe lang?

    Ik woon hier al 11 jaar. Ben van geboorte Ned. Ned. moeder,Trini vader .Heb 14 lange jaren in Ned. gewoond en werd het toen zat en heb met mijn nu man Ned gedag gezegd en we hebben nooit meer omgekeken.

    Allebei werken we hier en brengen onze 3 kids groot.

    Het is heelijk wonen hier, maar daar trekken wij ons niet zoveel van aan. We zijn wel voorzichtig en doen geen gekke dingen, maar we laten ons zeker niet tegen houden door de crime!!!!

    Hoop dat het je lukt, anders kan ik wat voor je op de kop tikken.Ik werk in real estate hier.Wat voor prijs zit je aan?

    Gr.Genevieve

  • Belfast.kenneth

    Hi Genevieve,

    Ik heb mijn vakantie reeds geboekt. Ik ga eerst naar Sur. en vervolgens een week naar Trinidad.Het lijkt mij fantastisch om de canaval daar mee te maken.

    Ik heb vernomen dat het een grote happening is. Dus why not!!!.

    Hoe zit het eigenlijk met de crime??? Loop je als toerist risico? Jamaica geweest….. Daar voede ik mij soms wel onveilig,desalnietemin heb ik een fantastische vakantie gehad. Je wordt constant door vreemden aangesproken die je iets proberen te verkopen .(Is het daar ook het geval?). Uiteindelijk wen je eraan en loop je gewoon door.

    Zou ik mij daar anders moeten gedragen?

    Ik ben afro Sur. en zal daar zeker niet opvallen..

    Barbados ben ik ook geweest. Kon mij daar vrij bewegen en heb met de locals Crop over festival gevierd.

    Het was te gek. Heeft ook indruk op mij gemaakt. Aardige vriendelijke mensen.

    Ik dacht dat trin. een redelijk welvarend eildand was.Is de criminaliteit daar ook zo groot? Ik ken niemand daar en weet weinig van trinidad ik ben mij nu aan het inlezen. Ik heb een paar boeken gekocht en ben mij nu aan het voorbereiden.

    Ik denk dat ik alleen naar toe ga. Het is voor mij een avontuur.

    Het is de vierde keer dat ik de eilanden bezoek… ( Ik vind de caribische eilanden en cultuur prachtig).

    Wat kun je voor 60 euro per nacht krijgen?

    Ik ben maar kort daar, maar als het lukt, wil ik ook naar Tobago. Schijnt heel mooi te zijn.

    Als je mij prive mailt, kan ik je meer info verstrekken….

    Gr,

    Kenneth.