Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Telegraaf leezers

  • Curasoleno

    Wat een zooitje racisten daar zeg..

    tenminste een groot aantal die reageren.

    Alles wat te maken heeft met niet blanken krijgen de wind van te voren,

    en niet alleen over het mooie Curacao maar nu met het T&T nieuws meteen negatieve en racistische opmerkingen en van mensen die totaal niets ervan afweten.

    een groot aantal Nederlanders zijn zeer dom en kortzichtig…

  • Tomás webmaster TnT.pagina.nl

    Curasoleno,

    Ik weet niet waar dit bericht over gaat & wellicht andere lezers ook niet.

    gaarne een korte uitleg ?

  • Curasoleno

    De website www.telegraaf.nl heeft natuurlijk momenteel berichten over T&T en het voetbalelftal. Mensen kunnen hier op een reactie geven.

    Ook bv op het artikel dat T&T een dag vrij heeft gekregen om hun helden toe te juichen wanneer zij op Piarco zullen aankomen.

    Laten we eerlijk wezen dit is een enorme prestatie van de boys. Er zijn genoeg andere sterke landen die het niet gehaald hebben. echter bepaalde mensen (en dat is ook altijd met onderwerpen over de Antillen) vinden het weer nodig om zeer negatieve en racistische opmerkingen te plaatsen. Zo nu ook weer.

  • RON

    Dit is nog niks,moet je alle posts op het prikbord van thevangogh.startpagina.nl eens lezen,daar staat voor 30 jaar cel aan artikel 1 overtredingen !!

    Trieste vindt ik dat de naam van van Gogh hier gewoon misbruikt wordt,dat prikbord zouden ze moeten sluiten vindt ik,schandalig !!

    Alles wordt gegooid op vrijheid van meningsuiting,maar het is puur racistische leuzen daar !