Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geboekt in Speyside

  • puck

    We hebben wat gevonden!

    Davis Atlanticnvieuw guesthouse.

    We hebben geboekt voor de hele periode. Het klinkt prima voor ons, maar we hebben nog geen foto's ervan gezien….

    Maar we zien wel.

    We blijven op Tobago van 7 jan. tot 26 feb. Gaan dan naar de carneval op Trinidad en komen dan nog voor een paar dagen. En we blijven dan in het zuiden hangen.

    Ben blij dat we wat hebben en kan nu helemaal niet meer wachten om te gaan.

    Maar als iemand ons nog wat meer kan vertellen of foto's heeft van ons guesthouse zou dat mer dan welkom zijn.

    Groetjes Judy

  • Tomás webmaster TnT.pagina.nl

    ok Judy

    Hardstikke mooi, hou wel rekening met je transport naar Trinidad.

    Vliegtuigen naar Trinidad zitten vaak compleet vol vlak voor carnival.

    En met 3 dozijn mensen standby staan heeft totaal geen zin, ga dan gewoon direct voor de boot.

    Er zijn 2 boten en die zijn best ok, maar die heb ik nooit vlak voor carnival genomen en zitten wellicht behoorlijk vol. Het is echt prettig als je van te voren een ticket hebt.

    Verder is er echt in zuid-Trinidad ( onder S Fernando) niet zoveel accomodatie.

    Ik weet niet hoe lang je naar Trinidad wilt gaan maar Mayaro is een mooie en totaal andere strand dan wat je in Tobago gezien hebt. Maar het zuidelijkste puntje is ook erg mooi zorg alleen voor een goed mosquito net daar.

    geniet ervan.

  • puck

    HI Tomás,

    We hebben ook al een vlucht geboekt voor Trinidad. Het was nog helemaal niet echt druk had ik het idee…. Ik had daar wel al rekening meegehouden. Dus verschillende data en tijden in mijn hoofd. Maar de eerste optie konden we al nemen. Helemaal goed dus!

    Bedankt voor al je hulp!

    Groetjes Judy

  • Tomás webmaster TnT.pagina.nl

    Komt waarschijnlijk ook omdat carnaval dan bijna voorbij is.

    Trinidad Carnival is without doubt the most beloved national festival. …

    start date: 2006-02-01 end date: 2006-02-28

    gr,

    Tomás

  • puck

    Hi Tomás,

    Ik denk dat ik iets niet helemaal snap:

    http://www.visittnt.com/ToDo/Events/Carnival/dates.html

    via deze site heb ik de data van de carnival opgezocht. Ik was er namelijk van overtuigd dat het feest 48 uur dduurde….

    Of is het de hele maand feest en dit DE twee dagen?

    Wat vragen we je veel hé? Maar helaas wordt de site niet door heel veel mensen bezocht dus bouwen we op jou!

    En weer bedankt natuurlijk!!

    Judy

  • Genevieve

    Er is in de aanloop van Carnival van alles bezig, allerlei fetes. Iedereen is door het dolle heen hier en kan niet wachten tot de twee lang gewachte dagen er eindelijk zullen zijn. Ik weet er alles van,ik ben ook zo. Mijn jaar loopt van Carnival tot Carnival!!! LOL

    Veel plezier met jullie vakantie!!

    Genevieve

  • Tomás webmaster TnT.pagina.nl

    Ok Jude hieronder de belangrijkste data:

    Je kan zelf bepalen wat je wilt doen.

    Mijn favorieten is: ( J'Ouvert maar dat is nixs voor kleine kinderen (komt onder de verf) & Panorama finals, dat is al zaterdag) Ga voor Moday midgnight in st'James begint om 8 uur ( iedereen in zwart, maar heel mooi en leuk, geen rotzooi en ook veel kinderen ( ook op stelten)) lijkt me het besten voor jullie.

    Dindag op de Savanna is erg erg druk (maandag minder) veel herrie wellicht voor jullie peuter.

    Let op hoe laat je naar Trinidad komt want als je pas maandag aan komt dan zijn er vrijwel geen taxies die je de stad in willen brengen. Tenzij je wellicht Hilton boekt.

    Echt veel beter om zondag te komen als je slaapplek in POS is.

    ( Mijn vriendin is Trini en weet dit vrij goed)

    van: http://www.tntisland.com/panschedule.html

    Sat. 25th Feb. National Panorama Final ( Steelband finals)

    Queens Park Savannah

    Port of Spain

    7pm

    Mon. 27th Feb. Carnival Monday

    all areas of TnT

    Mon. 27th Feb. J'Ouvert 2006 ( 5 AM in de morgen, let op je komt onder de verf)

    all areas

    5am

    Mon. 27th Feb. Pan On The Road - Pan/Mas

    Victoria Square & Down Town Port of Spain

    1pm

    Mon. 27th Feb. Monday Night Mas

    Victoria Square

    Port of Spain

    Tue. 28th Feb. Carnival Tuesday

    all areas of TnT

    Tue. 28th Feb. Pan On The Road - Pan/Mas

    Victoria Square & Down Town Port of Spain

    9am

    Tue. 28th Feb. Last Lap

  • Tomás webmaster TnT.pagina.nl

    Hoi,

    Hoorde net deze week dat er 5 nieuwe boot verbindingen zijn. ( POS & Tobago)

    Een stuk of zes ipv de 2 die ze tot kort hadden.

    Je zou dan ook gewoon met je auto kunnen gaan die je al in Tobago hebt gehuurd

    Auto's zal je in POS op de 27ste niet meer kunnen huren denk ik.

    Wel zorgen dat je die ergens netjes neer zet ( vraag aan de guesthouse) ook beter niet een mooi model ( i.v.m diefstal)

    Het is maar een idee, het is heel lastig als je POS in of uit moet tijdens Carinival.

    Hoop duw en trekken voor de busjes en lang wachten. Toch kan je natuurlijk ook goed met het vliegtuig maar boek dan wel iets in POS.

  • Belfast.kenneth

    Niet interesant??

    Zei zagen er wel brood in http://www.e-linktours.com

  • Tomás webmaster TnT.pagina.nl

    ??

    ik begrijp je bericht niet geheel.

    Best aardige prijsjes op de link van e-linktours.

    Vooral als je met 4 of 5 man bent.

    Raar alleen dat ze geen scarlet IBIS tour ( boot tour) doen en Asser Wright bezoeken. Echt super en je hoeft er geen eco toerist voor te zijn om dat eens te gaan zien, zeker de Scarlet Ibissen zijn vlakbij POS en makkelijk te bezichtigen, je ziet dan veel mangroves & slangen mooie andere vogels & natuurlijk de Ibissen. Prettig als je een goede zoom op je camera hebt & neem wat anti-mosquito spul mee.

    gr,

    T

    p.s. Voor auto's huren met een goede prijs kan je voor econo cars gaan, ik heb zelf een paar jaar niet meer gehuurd maar die waren altijd wel economisch en zijn best groot. Ze hadden een mooie website. Ik vind nu alleen nog

    http://www.guardian.co.tt/archives/2005-01-25/classified/143.html

    Ze waren vroeger meestal 20 - 30 % goedkoper dan de andere