Hier een paar tips voor de Tobago gangers.

in Castara maken ze heerlijk brood op zaterdag ochtend, in een speciale klei oven die maar een keer aan gaat. Je moet dus niet te laat of the vroeg zijn. Ik denk van 10.30 tot 11:30 is goed. Je kan het niet missen het is vrijwel op het strand.

In Store bay kan je weer lekker CRAB & schaaldieren eten, vlak voor het strand zijn er allemaal stenen eethuisjes. Dit is voor de bezoekers van het strand dus alleen tot 5.30 6 uur.

Op Milford Road zit een groot chinees restaurant, best ok voor de voor hun standaard maaltijden en daar vlakbij kan je tot vrij laat makkelijk goente & fruit kopen. Verder zit er ook een supermarkt. Wellicht handig & makkelijker dan in Scarborough inkopen doen. ( Traffic)

Bij de kruizing Milford Road en Pigeon point kan je op veel plekken BBQ eten en ook dineren. Er zijn hier meer eetplekken dan in Scarborough, In Scarborough als het wat later is kan je daar alleen nog in de KFC terecht.

In Speyside heb ik lekker Creools gegeten in het kleinere eethuisje tegen het einde van het dorp aan de weg richting Charlotville. ( Schijnt beter te zijn dan die grotere met die boomhuis)

Op Pigeon point zelf hebben ze lekkere verse Pine juice & goede espresso.

Beste snorkel plek is voor mij het strand v/h Hotel Mount Irvine, heeft ook een uitstekende golfbaan. Prijzen van overnachting zijn nu helaas wel een stuk hoger dan vroeger daar. Wil je het beste is dat zeker een goede locatie, veel beter dan Hilton Tobago. Grafton is ook een goede.

Ok het gaat hierboven veel over eten maar de rest staat allemaal wel goed in de gidsen. Indien je geen duur Hotel boekt is het prettig om te weten waar je lekker eten kan halen