Hallo,
Wat is gemakkelijk om mee te nemen? Traveler cheques in Euros, wat cash geld in US dollars en pin pasjes? Kan je gemakkelijk Euros wisselen? Hoe staat het met de pin automaten?
groet, Cora
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHi, vergat te zeggen dat er op Tobago niet zo veel ATM's zijn. In Scarbourgh 1 of 2, bij Crown Point Airport natuurlijk. Het is inderdaad verstandig om alvast wat TT$ op zak te hebben. De banken zullen de eerste dagen dat jullie hier zijn hartstikke druk zijn en gaan pas op 2 Januari open en zullen ook weer druk zijn.
Veel plezier met jullie verblijf.
Genevieve
Hi,
Ben niet zo bekend met Tobago en wat ze daar doen. Waar logeren jullie? Ik weet dat de hotels vaak wat doen. Ik zag in de krant dat de Hilton een feest organiseert,die zijn zal wel vrij prijzig zijn en je moet in feestkleding. Ik neem aan dat er overal wel wat te doen zal zijn. Je moet je niet verheugen op vuurwerk zoals in Ned, daar doen ze niet echt aan hier,alleen met Independence Day.
Ik denk ook dat Pigeon Point Beach wel wat zal doen.
Veel plezier.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?