Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

valuta

  • Cora

    Hallo,

    Wat is gemakkelijk om mee te nemen? Traveler cheques in Euros, wat cash geld in US dollars en pin pasjes? Kan je gemakkelijk Euros wisselen? Hoe staat het met de pin automaten?

    groet, Cora

  • Genevieve

    Hi Cora,

    We hebben bijna overal pinautomaten.Je kunt bijna overal met je creditcard betalen. Travelers cheques kun je meenemen om in te wisselen bij de bank. Ik denk haast dat je Euro's mee kunt nemen, maar natuurlijk ook US.

    Wanneer kom je?

  • Curasoleno

    Ik zou gewoon wat T&T dollars meenemen. Misschien wat dollars maar die heb ik nooit gebruikt. Je kan vrijwel overal pinnen en een creditcard is ook geen probleem.

    Ik zou meteen gaan pinnen.

  • Cora

    We gaan van 30 december tot 14 januari.

  • Genevieve

    Hi, vergat te zeggen dat er op Tobago niet zo veel ATM's zijn. In Scarbourgh 1 of 2, bij Crown Point Airport natuurlijk. Het is inderdaad verstandig om alvast wat TT$ op zak te hebben. De banken zullen de eerste dagen dat jullie hier zijn hartstikke druk zijn en gaan pas op 2 Januari open en zullen ook weer druk zijn.

    Veel plezier met jullie verblijf.

    Genevieve

  • Cora

    Hoi Genevieve,

    Bedankt voor je reactie. Ik zal eens navragen of hier T&T dollars te koop zijn bij de bank.

    groetjes, Cora

  • Genevieve

    Je zult ze moeten bestelen.

    Genevieve

  • Cora

    Hoi,

    Die zijn hier niet te bestellen, dus toch maar wat US dollars meenemen. Nog 2 weken en dan zijn we op Tobago. Is er met Oud en Nieuw nog iets speciaals te doen? Dat hebben we ook al in heel veel verschillende landen gevierd.

    groetjes, Cora

  • Genevieve

    Hi,

    Ben niet zo bekend met Tobago en wat ze daar doen. Waar logeren jullie? Ik weet dat de hotels vaak wat doen. Ik zag in de krant dat de Hilton een feest organiseert,die zijn zal wel vrij prijzig zijn en je moet in feestkleding. Ik neem aan dat er overal wel wat te doen zal zijn. Je moet je niet verheugen op vuurwerk zoals in Ned, daar doen ze niet echt aan hier,alleen met Independence Day.

    Ik denk ook dat Pigeon Point Beach wel wat zal doen.

    Veel plezier.

  • Cora

    Hoi,

    We verblijven in Turtle Beach (van Rex hotels) vlakbij Plymouth. We zijn nooit van die mensen die in het hotel blijven, we gaan liever bij de lokale bevolking kijken wat daar te doen is, dat is veel leuker. Formele kleding hoeft van ons ook niet.

    groetjes, Cora