Listen,
Als er ALLEEN MAAR donkere mensen uitgehaald worden klopt dat zeker niet.
Als er mensen uitgehaald worden,die naderhand onschuldig blijken en hun vlucht missen,en het maar uit moeten zoeken,klopt ook niet.
Je zegt:“jullie willen drugs hebben,en jullie willen het consumeren”,hier klopt geen fluit van,ik weet beroepsmatig dat er een grote mix is van gebruikers van diverse afkomsten.En ook al wil een land het hebben,die rotzooi heeft een fatsoenlijk mens gewoon bij zich te houden.
Ik voel me hier aangesproken.
Een “paar” eilandgenoten ???
Je hebt wat cijfers gemist de laatste jaren denk ik.
Ik vindt het zeer kinderachtig om vinger te gaan wijzen wat nederland en nederlanders wel of niet fout doen in deze discussie,het gaat er om dat de Ned.overheid er alles aan probeert te doen om dit gif uit het land te houden.
Nogmaals: onterecht en onschuldig en vlucht gemist ? Dan moet er een vergoeding komen.
Echt en alleen maar donkere mensen er uit gehaald wat velen beweren ?
Zet iemand onafhankelijk zonder vooraankondiging,en laat deze een aantal weken meedraaien beroepshalve met een leugentje om bestwil.
Feit blijft dat ook jij hier een erfenis hebt van wat S.O.M.M.I.G.E.N. van jou EIGEN LANDGENOTEN hebben gedaan cq doen,het importeren van dodelijke hard-drugs,mooier kan ik het niet maken.
Maar dit is een eindeloze discussie,ik vrees dat harddrugs altijd zal bestaan.
Nu heb ik het nog geen eens over de troosteloze situatie qua werk en inkomen op Curacao voor sommigen bijvoorbeeld,dit heeft weer tot gevolg dat het “ik neem de gok” komt kijken,vaak eindigend achter tralies,met alle dramas van dien.
Ik begrijp jou,begrijp jij mij ?