Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Honeymoon Tobago

• Roy en Mieke

We willlen in mei naar Tobago, het is onze huwelijksreis. We zijn op zoek naar leuke hotels, niet te massaal en leuke tips voor newly weds! We willen ook gaan duiken, waar we kunnen we dat het beste doen, en is het een goed idee om een hotel uit te zoeken waar ze ook duikexcursies bieden (we hebben allebei onze padi)?

Bedankt voor de reacties en tips!

• Tomás webmaster TnT.pagina.nl

Hardstikke goed idee & beste wensen voor 2006

Je kan goed in Speyside duiken.

Maar daar is het in de avond wel weer heel rustig.

Je kan het beste wellicht met de links van de Ned toeroparators werken.

bv WRC heeft de volgende aanbiedingen

Sherwood & Manta lodge ( die 2de is in Speyside)

Kijk ook naar de andere posts in Tobago over Hotels.

Ik geloof dat er ook een aanbieder is met Grafton !, dat is ook een goed Hotel.

Ik zal inderdaad wel ff goed informeren want er zijn ook bepaalde Hotels die helemaal niks hebben en ( geen strand direct naast het vliegveld & flauw ontbijt ) zoals Toucan Inn. Kijk anders ook op de martinair site of er wellicht nieuwe toeroprators zijn bijgekomen.

Zelf zou ik met padi een weekje of langer naar Speyside gaan en dan direct voor die WRC aanbieding gaan. Wil je lekker en wat duurder & goed uit eten ga dan naar Shivan road ( in de buurt van het excellente Mount Irvine Hotel.)

Als je nog een week of langer extra hebt zou ik verder wellicht een auto huren en ook nog naar Trinidad gaan, zeker in Mei de Leatherback turtles bewonderen !! die hun eieren leggen op het strand van ‘Grande Riviere’ vlak bij Toco. Je kan zelfs basic hutjes huren die over het strand uitkijken. Ook de Scarlet Ibis tour zou ik dan doen als je toch in Trinidad bent. Kijk ook naar de eerdere posts wat er te doen is.

veel plezier