Beste vaste en nieuwe bezoekers.
De prikbord heeft een kleine aanpassing, ik denk dat het verstandig is om daar ook een waarschuwing in te zetten. We zijn denk ik allemaal ontzettend blij met de directe verbinding met Martinair. Maar er is natuurlijk geen garantie dat die blijft.
Martinair heeft zichzelf goed afgedekt in 2005 ( ik heb in mei hierover uitvoerig met een stewardess gesproken, maar sommige reisburo's hebben hun kosten er voor meerdere maanden totaal niet uitgehaald. Nou goed het ligt ook aan de PorlaMar bestemming die erg slecht liep maar ook Crown point was nog niet echt een hit.
Wel schijnt het nu wat beter te gaan, hopelijk houd dat in 2006 aan.
Het allerlaatste wat we nodig hebben is dat grote Internationale drugsjongens die vaak in A'dam & R'dam wonen landgenoten gaan ronselelen om in Tobago pakketjes op te halen!
TnT is niet afhankelijk van tourisme en Tobago blijft klein en als schiphol zo berucht wordt (of al is?) dan kunnen ze ook op een dag Martinairs licensie intrekken. Ik durf te wedden dat er op bv Dusseldorf minder drugs uit de caribean binnen komen dan op Schiphol. Schiphol heeft natuurlijk ook al zijn handen vol aan de Ned Antillen vluchten. Het is dus ook in ons belang dat er nette brave burgers naar TnT gaan vandaar dat ik die waarschuwing een lang tijdje laat staan.
Verder veel succes voor Martinair en hun partners in 2006 !
Vlieg Martinair in 2006