Hé Cuba-Junky,
Je kan wel trouwens makkelijk een dik weekje hotel Conrado boeken ( niet groot en het enige hotelletje op Pigeon point) en daarna weer wat anders bv. een paar dagen Trinidad aandoen. Gewoon auto huren en met de ferry dan kan je in POS wel lekker eten en uitgaan.
Maar wellicht is dat niet zoo lui & relaxed.
Een ander Hotel wat dicht op Crown point zit is Coco Reef, de luxe van een mooi hotel en toch zit je op 5 min. op het strand van de Locals ook zijn daar wat meer restaurants en goede BBQ's. Dit is trouwens ook weer dichtbij Pigeon Point.Tobago is wel een plek waar je ( vind ik ) een auto wilt huren op vakantie, zeker wel een dikke week als je voor 2 weken gaat, tenzij je natuurlijk helemaal gaat voor watersporten.
Nogmaals ik heb nog nooit via een touroperator Tobago geboekt maar de prijzen zijn wel veel beter dan zelf boeken en daarom denk ik dat ik dat de volgende keer wel zal doen.
Internet zal wel lastig worden in de kleinere hotels, lekker eten moet je trouwens ook een beetje weten te vinden buiten de grotere hotels en je moet heel erg op je timing letten in sommige dorpjes in het noorden, ( kijk mijn eerdere posts, heerlijk brood in castara, espresso & fruitshakes op Pigeon point, crab vlees op Crown point, groote chinees op de Lagaan).
Maar in Charlotteville ben je dankbaar als er nog een shark&bake met zakje chips beschikbaar is
Er zijn wel vaak goede ( duurdere) restaurants in de buurt van Mount Irvine hotel & ook een paar bij de kruising Pigeon point maar daar was ik 2x te laat voor Gelukkig zijn daar een paar BBQ's,
Maar in de hoofdstad scarborough is er vrijwel niks te eten als je laat bent alleen KFC. Hoewel de tijd staat niet stil en wellicht is er in een jaar al het een en ander bijgekomen.