Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dott comm

• pieter

Eind vorig jaar was ik op vakantie in T&T.

Op straat in Scarborough kocht ik een (gekopieerde) verzamel-cd met goeie dub muziek (naar aanleiding van een favoriet nummer ‘pretty boy fellow’ dat ik daar op de radio hoorde).Helaas staat er op deze cd geen info over de artiesten behalve de titel dott comm 3.

Is er een muziek-kenner op het forum die me meer kan vertellen? Is er ook een dott comm 1 en 2?

Pieter

• Tomás webmaster TnT.pagina.nl

RON ??

deze ken je vast wel.

check soca.startpagina.nl

Leuk pieter, op straat hoor je vaak de beste mixes, ik was ook soms op zoek naar bepaalde mixes die ik hoorde in Georgetown. Helaas had ik zelf het bandje niet.

Het was een gedubte versie van een goede spagetti western, steengoed vond ik die en dacht terug in Trinidad deze ook wel te kunnen horen/kopen, nou mooi niet. Heel San Fernado er voor afgelopen.

Wat je ook kan doen is SoulSeek downloaden op www.slsk.org.

Ik weet niet of het nog goed is maar er was een vrij actieve soca group waar ook veel trini's & over dub word gesproken. Alleen ik heb het een paar jaar niet meer gebruikt.

Het is wel een peer-to-peer programma. Als je het daar vraagt heb je echt wel zo antwoord.