Goede morgen,
Hier eigenlijk een berichtje aan Tomas en Genevieve. Ik ben net terug uit T&T voor vakantie. Het avontuurlijke bloed stoort mij al jaren na een periode van 6 maanden in Zuid Afrika. Het is voor mij niet meer de vraag of ik naar T&T verhuis, maar meer wanneer en waarvoor.
Jullie beiden hebben volgens mij al veel kennis van het land, wat is jullie binding met de eilanden?
Ik ben nu in nederland info aan het vergaren, zoveel mogelijk, voor de bovenstaande droom. Heb inmiddels een contactpersoon bij de ambassade. De planning is eerst weer voor een maand (of 2) terug te gaan en mijn speurtocht naar info verder te vervolgen, wellicht gecombineerd met een baan.
Hebben jullie nog tips voor websites, organisaties, initiatieven of personen die ik zou kunnen raadplegen/benaderen, zowel in Nederland of T&T.
Kunnen jullie een inschatting maken van de hoeveelheid geld die nog is voor het opzetten van een klein guesthouse op Tobago. Heb ook gehoord dat een work-permit vrij prijzig is, enig idee hoe prijzig? Alle info is welkom, alvast bedankt en een leuk forum Thomas, dank!