Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TIP auto op de nieuwe boot naar POS

• Tomás

Hoi,

Ik hoor net dat de set nieuwe boten tussen Tobago en Trinidad nog maar 2.5 uur reistijd hebben dit is dus inc. auto vervoer.

Zeer comfortabel en snel hoor ik net uit eerste hand.

Schijnen nieuwe catamaran boten te zijn en het kost weinig 50 TT dollars ongeveer.

Je kan nu dus zeer makkelijk met huur auto behalve Tobago ook Trinidad bezoeken.

Het is hetzelfde land dus alles is erg gemakkelijk. Let wel op dat het wat druk kan zijn op Trinidad rond spits uur. ( POS & SanFernando)

gr,

Tomás

• Genevieve

Wij gaan met Pasen met de Lynx, (de boot) met de auto. Totale kosten heen en terug, 5 personen en een Honda CRV TT$750. Goedkoper dan het vliegtuig en je hebt meteen je eigen vervoer. Ik denk niet dat je met een huurauto erop mag, tenminste dat wil de autoverhuurbedrijf niet.

TT$50 is per persoon ik geloof retour, maar weet het niet zeker.

Wel aanraadbaar om antizeeziekte pilletje te nemen, en toch je eigen coolertje mee te nemen, ook al hebben ze een ‘bar’ aan boord.

Gr,Genevieve

• Tomás

Genevieve

Je antwoord is wat kort door de bocht

Trinidad en Tobago is één land.

Zelfs toen ik van Guyana naar Suriname reed had ik geen problemen met de verhuurder.

Ik denk dat er zeker wel bedrijven zijn die het toe laten, juridisch hebben ze ook geen poot om op te staan. Tuurlijk is het wel slim om het van te voren aan te geven en of in zee te gaan met een verhuurder die op beiden delen van het land actief zijn.

dat zoiezo.

gr,

T

• Genevieve

Ik weet uit ervaring dat wij niet met een huurauto de boot opmochten. Dit mocht van het verhuurbedrijf niet. Het was EconoCar Rental, dus niet bepaald een klein bedrijf, en die ook in Tobago is. Ik weet ook dat het een land is, maar het mocht niet van ze. Wij hebben toen een auto in Tobago moeten huren.

De boot tocht is iedeaal moet ik zeggen. Het is TT$50 enkele reis als passagier, je betaalt extra voor auto. De ticket van de auto staat op de naam van de bestuurder, ik geloof dat je de verzekeringspapieren moet laten zien wanneer je de autoticket koopt. Wij gingen om 12.00s middags weg uit Tobago en 2.20 waren wij met de auto de boot afgereden.

Genevieve