Hoi Marloes,
Je kan vrij gemakkelijk vliegen met Aeropostal ( heb ik paar jaar geleden gedaan)
Vliegen elke dag om half 8 Caracas - Puerto España (TT)
https://www.aeropostalvirtual.com
Maar dan kom je niet in Tobago maar in Trinidad aan.
Je kan dan wel nog doorvliegen naar Tobago maar persoonlijk zou ik gewoon voor een paar dagen in Trinidad blijven, of wil je specifiek gaan duiken ?
Huur een auto en rij naar de noordkust bv.Grand Riviere genoeg mooie plekken daar om te overnachten. Je zal wel net te laat voor de Turtles eitjes die uitkomen mid & eind Augustus.
Tomás
ps. Ik weet niet 100% zeker of het aan hun lag maar had een wat nare ervaring met mijn creditcard, ik moest het ticket betalen maar geen tijd om eerst door custom te gaan en dollars te halen. Gaf toen toch maar die master kaart af en liet een van hun door custom met mijn kaart lopen. Een maand later was ik 3000 euro lichter. Hoe dan ook Venezuela is een geweldig mooi land en Caracas is ook super maar bewaak je creditcard heel goed. Mocht dat toch een keer niet lukken dan kan je beter met een telefoontje je kaart blokkeren dan krijg je toch gratis een nieuwe.
Ik heb de kaart verder alleen in een hotel gebruikt maar toen is er geen kopie van gemaakt ( stond er met mijn neus boven op.) Heb het geld verder wel terug gehad van de bank. Wellicht ben ik er ook weer in Juni ( Caracas & Merida)