Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het weer?

• Sam

Hallo allemaal,

Ben benieuwd hoe het weer nu is op Tobago. Kom over 2 weken die kant op en heb er enorm veel zin in.

Tot dan!

• Genevieve

Hi,

Het weer is lekker zonnig daar. Wij zijn er net geweest met Pasen, heerlijk. Gaan eind Mei weer, lang weekend hier. We zitten hier nog in het droge seizoen. Zo rond Juni gaan we de regen seizoen in. Waar ga je/jullie logeren?

Veel plezier.

Genevieve

• Roy en Mieke

Hallo luitjes,

Wij zijn ook erg benieuwd naar het weer!

Vanaf 21 mei zitten wij hopenlijk te genieten van de zon en

onze herinneringen aan onze trouwdag.

We gaan 19 mei trouwen :-)

We hebben er natuurlijk erg veel zin in.

Groeten,

Roy en Miek

• Sam

Hallo Roy en Meike,

We hopen dat jullie een goede trouwdag gehad hebben. Wij zitten momenteel al in Tobago en neem vooral de bikini en de korte broek maar mee, want het is hier bloedjeheet.

Fijne vakantie!

• Tomás

Schijnt nogal warm te zijn deze maand in T&T, maar dat is wel vaker in mei.

Mijn vriendin en dochtertje zitten nu in Trinidad en het is vaak snachts nog boven de 30 graden wat iets minder is.

Ik geloof ook dat het nu een El Niña jaar is en dat het dan nog wat warmer is.

Maar zit je in Tobago aan het strand op een plek met een beetje ‘breeze’ dan heb je er véél minder last van.

Goed je hebt altijd nog je airco, ik zou in de maand mei wel een auto met goede airco huren en de open jeeps lekker laten staan.

Veel plezier !

T

p.s. moet eerlijk bekennen dat de maand mei & juni qua weer mijn minst favorieten maand in Trinidad is, maar jullie gaan naar Tobago en op het strand is het weer veel lekkerder.