Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Caribbean Star

• Curasoleno

Vanaf Juli zal Caribbean Star elke dag tussen Curacao en Trinidad vliegen.

Ook op meer christelijke tijden dan ALM en BWIA deden.

Heeft iemand ervaring met deze vliegtuigmaatschappij?

• Tomás

Hoi Curasoleno,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar het klinkt goed.

Alleen wie zijn Caribbean star ? is dat van Curacao ?

Ik heb wel eens gekeken of het goed vliegen was via Curacao en ook daar een paar dagen te blijven hangen maar inderdaad de tijden waren niet zo best vroeger..

• Curasoleno

Nee volgens mij van Antigua maar ze vliegen ook vanaf Trinidad.

Ik weet wel dat er binnenkort een paar vliegtuigmaatschappijen van hier zoals exel naar Trinidad zullen vliegen.

Caribbean star wil rond 1 uur in de middag vliegen is niet slecht en dagelijks

• Genevieve

Caribbean Star is de concurent van LIAT, en doet het al een paar jaar erg goed hier. Zijn gestationeerd in Antigua, eigenaar is Stanford, een zeeeer rijke Texaan die in Antigua een bank gestart is jaren geleden. Wij zijn 2 jaar gelden met DCA naar Curacao gegaan, prima,om 9am zaten we al in het hotel. Het ‘nadeel’ met 1pm vliegen is dat je al een dag kwijt bent, vinden wij persoonlijk. De terugvlucht was toen ook prima, om 9pm terugvliegen.

Mijn vliegt vaak met Caribbean Star en vindt het veel beter dan LIAT, die zijn nooit op tijd, volgens hem.

Happy flying

• Ron!

Ik vindt het jammer dat de vaste bezoeker shier nie tmee willen praten over de GIGANTISCHE GROTE CRIME die er nu is op trinidad ……..ik hoop niet dat dit een onderwerp is waar zogenaamd niet over gesproken mag worden,wat vinden jullie van de hele situatie ?????

Wat moet er gebeuren als eerste ??

• Tomás

Ron,