Ik ga zelf helemaal niet meer naar het rotterdams zomercarnaval.
Ze (de organisaties) hebben teveel de nadruk op Brazilie gelegd met als gevolg de muziekkeuzen in bands,dj's en plaatjes: SALSAmuziek bv in een carnaval parade kan volgens mij echt niet,af en toe een top 40 tropisch liedje kan wel,maar niet om de 15 minuten,het geluidsvolume van de wagens is veel en veel te zacht ( wie houdt zich hier in Godsnaam mee bezig ! ) nou hier dus wel,het is echt clubmuziek voor echte latinfeesten,niet in een carribean carnaval.
Nah ja,even volhouden maar Nottinghill London komt er weer snel aan,lekker 4 dagen hotel londen…………….het betere werk,hardcore fresh socariddems en diverse optredens van grote artiesten uit the west indies in bv de calypso tent London.
Als je hier de parade voorbij ziet schuiven van 10 uur sochtends tot soms 2300 uur savonds geniet je echt,de bassen en schuifknoppen worden goed opengedraaid,wat ook gedaan wordt in de west indies zelf,je kan dus helemaal in de soca trance komen,en zo hoort het te zijn.
Maar nu begrijp ik wel dat 1 van de grote prijzen is om mee te MOGEN lopen in de parade van Nottinghill,ja,dat begrijp ik nu heel goed