Hoi Esther,
Ontzettend bedankt voor je tip! Ga even op internet kijken en waarschijnlijk ga ik er heen!
Waar ik last van had is dat ik erg goed met een lokale jongen kon opschieten. Geen relatie of wat, maar vaak samen naar het strand, in de discotheek leuk dansen etc..Je kent het wel. Maar omdat hij wel soms ‘gebruik’ maakte van een oudere vrouw, werd ik daarom ook door de meeste direct bestempeld als een grote sekstoerist. Alleen maar omdat ik leuk met hem omging en ook close. Maar ik had er misschien meer last van omdat op een gegeven moment het halve eiland wist waarom ik daar was en wat mijn onderwerp was van het onderzoek. Daarom keken ze mij misschien meer vreemd aan dan als je daar voor een andere reden komt. M'n vriendin had er veel minder last van. Dus combinatie dat ik een hechte vriendschap (en nog steeds) had met een lokale jongen die erom bekend stond en dat ze op de hoogte waren van mijn reden daar..had ik er misschien meer last van.
Verder wil ik niet zeggen dat ik te maken had met het sekstoerisme, maar ik werd veel lastig gevallen op Sunday school, in de shade (de enige echte ‘discotheek’) en ook op straat..Maar ik zal vast niet de enige zijn..
Groetjes!