Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wonen op T&T

  • Joost en Jessica

    Hallo,

    Wij dromen over emigreren naar trinidad en tobago. Zijn er mensen op dit forum met ervaring of mensen die dezelfde droom hebben, maar al een stap verder dan de oriënterende fase?

    Wij zijn benieuwd naar jullie reacties!

    Groeten Joost en Jessica

  • Genevieve

    Hallo Joost en Jessica,

    Leuk dat jullie er aan denken hier te wonen. Ik neem aan dat jullie hier al geweest zijn, dus je weet hoe het een beetje allemaal loopt hier. Wat willen jullie doen hier, een baan zoeken, een bedrijf zelf opzetten?

    Wij wonen alweer 12 jaar hier, heb zelf 14 jaar in Ned. gewoond.

    Het is hier fijn woen maar je hebt wel een goede baan nodig en je moet ook weten waar je wilt wonen hier, is het T'dad of Tobago, heb je kids of niet. Scholen hier zijn over het algemeen wel goed, maar de Middelbare locale scholen zijn goed, maar erg vervallen en grote klassen. Er zijn privescholen, lager en middelbare maar daar betaal je ook dan voor.

    Als je wilt kun je mij ook op mijn prive email schrijven en dan kunnen we uitgebreider mailen.

    Gr.GenevieveJoost en Jessica schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Wij dromen over emigreren naar trinidad en tobago. Zijn er

    > mensen op dit forum met ervaring of mensen die dezelfde droom

    > hebben, maar al een stap verder dan de oriënterende fase?

    > Wij zijn benieuwd naar jullie reacties!

    >

    > Groeten Joost en Jessica

  • Joost en Jessica

    Hallo Genevieve,

    Wij zijn inderdaad eerder op Tobago geweest. We willen graag op je privé mail reageren, maar je emailadres is niet actief in dit forum? Misschien kun je via ons emailadres reageren zodat we terug kunnen mailen!

    Groetjes Joost en Jessica

  • judith

    Hallo,

    ik lees jullie berichtje net en vraag me af of jullie al verder zijn dan de orienterende fase…

    zelf ben ik net die orrienterende fase ingegaan….ik ben er eerder geweest…al was dat op vakantie, maar ben geraakt door het land…

    groet judith

  • Oscar

    hi allemaal,

    sorry dat ik me zomaar tussen deze discussie ‘gooi’..

    het is prachtig daar. vooral Tobago! en je zit vlakbij Z-Amerika.

    een vriend van me heeft een mooi huis in aanbouw te koop, in Chaguanas. is lastig te verkopen op het moment. hebben jullie tips om mensen met een beetje geld te bereiken? Hij wil er 4.25 miljoen TTdollars voor hebben. Is in een gated community..

    Thanks, jullie zouden me helpen.

    Groeten,

    Oscar

  • Alisha

    Hallo Joost & Jessica,

    Vandaag lees ik dit toevallig. Hoe ver zijn jullie? Wonen jullie er al?

    Ik wil ook graag emigreren naar Trinidad. Hebben jullie tips voor mij?

    Je kan me mailen.

    Groetjes,

  • Roy

    Mensen,luister.TNT is niet een paradijs waar banen voor het oprapen liggen en corruptie en racisme niet bestaan,over het algemeen moet je echt goed nadenken waar je gaat wonen en wat je gaat doen voor een inkomen.Aangezien emigratie van vele Trini,'s naar USA Canada en uk al jaren plaatsvind,ivm de zeer slechte lonen en de corruptie etcetc,moet je echt weten wat je dort,en zeker als blanke.Iedereen die zegt dat dit onzin is weet totaal niets of te weinig van TNT …..maar succes in ieder geval,TNT is te vergelijken met Jamaica en Suriname,corruptie en vriendjespolitiek all THE way !

  • Roxane

    En zijn jullie nog naar Tobago verhuisd want ik ben van plan over 6 jaar definitief daat te gaan wonen?

    ben benieuw wat de ervaringen zijn.

    grtjs Roxane

  • Peter Veldman

    sja wat ik ook erg raar vind isdat je erg veel berichtjes leest over “ik wil in TNT wnen”…maar bijna niemand geeft er antwoord op???

    zou de roze bril dan al zo snel zijn afgezet;-)vor een vakantie is het wel leuk…maar daar WONEN????? dacht het niet dus.

    TNT is verre van hetparadijs…en enkle als je veel geld hebt kun je erheen gaan. en als blanke betaal je steevast de “hoofdprijs”…..als je een huis gaat kopen…een auto of zomaar een paar limoenen op de markt. YES!!!

    don't worry be happy….

    Peter

  • Peter Veldman

    dus je wilt over 6 (ZES!!) jaar daar gaan wonen?????????

    sorry hoor maar er kan een heleboel gebeuren in 6 jaar tijd!!!!!

    als je je emigraitie niet binnen 1-2 jaar bereikt kan hebben vergeet het dan maar snel..!!!!

    Peter