Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huwelijksreis

• Miranda

Hallo allemaal,

Wij willen graag rond 24 juli 2007 naar Tobago gaan op huwelijksreis. We hebben al heel wat info gevonden, maar we zijn natuurlijk het meest opzoek naar ervaringen van mensen die er zelf zijn geweest!!

Hebben jullie tips over bepaalde hotels, via vakantiereiswijzer.nl hebben we al heel wat info gevonden, en we denken nu dus aan het Coco Reef resort en Spa, zijn er mensen met ervaring in dit hotel? Ook las ik over de zandvliegjes/vlooien, vorig jaar waren we op de Domenicaanse Republiek, en hebben er daar erg veel last van gehad, weet iemand wat de beste bescherming bied tegen deze diertjes…. gewone Deet, of zijn er nog meer middeltjes?

En alle tips zijn verder welkom, heb hier al iets gelezen over de sundayschool, we willen zeker het eiland gaan verkennen! Kun je ook paardrijden op Tobago, ik kan er weinig over terug vinden op internet.

Zo, dat zijn wel even genoeg vragen denk ik :-).

Groetjes Miranda en Martin.

• melanie

HALLO

LAS NET JE VRAAG OVER TOBAGO, MIJN MAN EN IK ZIJN ER PAS GEWEEST HELEMAAL SUPER!!!!! HEB TEGEN MIJN DOCHTER GEZEGD ALS JE GAAT TROUWEN MOET JE NAAT COCO REEF OP TOBAGO ZO ROMANTISCH

MET BLOEMEN LAG ER EEN WELKOM OP ONS BED.

HET IS EEN KLEIN EILAND MOOI EN SCHOON WIJ HUURDE EEN AUTO EN ZIJN OVERAL GEWEEST DE WATERVALLEN ZIJN OOK DE MOEITE WAARD JE MAG ERIN ZWEMMEN

HET SNORKELEN IS OOK PRACHTIG OP VEEL PLAATSEN EN JE MOET OOKK NAAR HET BUCCO REEF HEEL BIJZONDER MOCHT JE NOG WAT WILLEN WETEN MAIL ME GERUST

VLIEGEN JULLIE MET MARTIN AIR ? NEEM DAN COMFORT CLASS 49 EURO EXTRA DE VLUCHT IS ERG LANG OMDAT JE EERST NAAR SURINAME VLIEGT

GROETJES MELANIE

KAN JE OOK WAT FOTO,S MAILEN !