Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trinidad of Tobago??

• Ira

Hoi, vertrek volgende week van Barbados richting Trinidad eerst en dan Tobago, in totaal 10 dagen.

Hoe kan ik die tien dagen het best verdelen over 2 eilanden?

Ik reis alleen en hoor van sommige mensen dat Trinidad/Port of Spain niet veilig zou zijn?

En ben van plan om in Trinidad in Ariapita Avenue een guesthouse te boeken - veilige buurt?

Van Trinidad naar Tobago wil ik dan de snelle ferry naar Scarborough nemen en daar 2 dagen in een hostel verblijven en dan richting Crown Point. Daar vertek ik dan tzt ook weer met het vliegtuig.. Klinkt dat een beetje ok of hebben jullie betere ideeen?

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Ira

• charlotte

Dag ira,

ben net 2 dagen thuis, helaas!

Ik ben zelf niet op trinidad geweest maar wel een maand op tobago. Tobago is zo groot als Texel dus verhuizen op het eiland is geen noodzaak. charlottesville

( piratesbay) en castara mag je niet missen wat mij betreft. Argyle watervallen zijn ook erg mooi, kleine versie van aqua azul in mexico….

In bucco heb je een goedkoop hotel, 10 euro per nacht als je een aantal dagen blijft…millers guesthouse. 5 minuten van crownpoint en 10 minuten van ‘de stad’ scarborough. Veel plezier!!

ps. duiken? Wild turtle dive safari is goedkoop, betrouwbaar en flexibel!

charlotte

• Ira

He Charlotte,

Bedankt! Zat zelf ook aan Millers te denken, maar iemand raadde me dat af omdat daar in de omgeving niets te doen zou zijn..

Hoe heb jij de omgeving bekeken - auto gehuurd of georganiseerde trip?

Ira

• dionne

hee ira.

Ik kom uit Trinidad en woon in nederland.Port of spain is onvelig als je echt als een tourist rond gaat lopen . dus geen sieraden om een dikke fototoestels. volgens mij waar jij heen gaat valt wel mee. heel veel plezier . Tobago is geweldig.

• dionne

Trouwens ira als je meer wil weten email maar. ik heb er 17 jaar gewoond en weet alles wel.

dionneIra schreef:

>

> He Charlotte,

>

> Bedankt! Zat zelf ook aan Millers te denken, maar iemand

> raadde me dat af omdat daar in de omgeving niets te doen zou

> zijn..

>

> Hoe heb jij de omgeving bekeken - auto gehuurd of

> georganiseerde trip?

>

> Ira