Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tobago: kinderwagen mee of niet?

• margit

Vraagje aan tobagogangers. Wij vertrekken 12 dec voor een maand naar tobago met onze twee dochters van 2,5 en 6mnd oud. Is het slim om een kinderwagen en buggy mee te nemen of heb je daar niets aan? (ivm steile heuvels, slechte wegen, geen stoepen) Of is een auto en een draagzak misschien handiger?

En kan je kinderzitjes krijgen als je een auto huurt?

We verblijven in castara, naturalist beach resort

Dank voor uw reactie.

margit

• Jolien

Hoi,

Ik persoonlijk zou voor je kleine kinderen een draagzak meenemen..Ook als je evt een taxi neemt is het wat handiger lijkt me…De wegen zijn opzich prima maar ik zou het ook veiliger vinden om m'n kinderen zo mee te dragen..

(ik heb zelf geen kinderen, maar als ik aan Tobago denk, lijkt me dit het meest handig, ook voor jullie!)

Veel plezier in ieder geval!

Groetjes van Jolien

• margit

dank voor je snelle reactie, we houden het in beraad.

margit

• puck

Wij zijn 2 maanden geweest met ons zoontje van 1 1/2 en hadden wel de buggy mee en een rugzak:) Van de rugzak hebben we het meest gebruik gemaakt!

Een tochtje door het regenwoud en little Tobago was een feest daarmee! En de buggy (een oudje) hebben we daar achter gelaten bij mensen die er een goede bestemming voor hadden! Dus ik zou zeker rugzak en draagzak meenemen:) Idd ook met taxi en bus is dat een stuk eenvoudiger:) Lopen met de buggy gaat wel maar is niet echt een feest daar met stoepen (als ze er al zijn) slecht asfalt en bergen:) Zeker voor de jongste raad ik een kinderwagen af:)

Autostoeltjes zijn er mss wel als je bij een erkende dus duurdere expert huurt! Maar of je het ook dan krijgt:? Ze zijn er erg makkelijk:) Wij hadden de kleine altijd op schoot…. Zou ik nooit voor kiezen hier in Nederland zelfs geen 2 min. Maar ja je weet niet beter daar en het was niet anders:) Wij hebben veel gebruik gemaakt van de bus en liften:)

Heel veel plezier en geniet van het mooie land!