Wie wat wat voor mogelijkheden er zijn voor een vlucht van Port of Spain (Trinidad) naar Crownpoint (Tobago)?
En is er een bootverbinding tussen Trinidad en Tobago?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHi,
Wij zijn diverse keren met de boot gegaan en hebben zelf nooit last gehad van zeeziekte, we hebben andere passagiers meegemaakt die er wel last van hebben, neem je gewoon wat pilletjes, hier Dramamine, helpen erg goed, owrdt je erg slaperig van, ik tenminste
Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de boot. Duurt ongeveer 2/2.5 uur. Wat fijn vinden is dat we de auto meenemen, helemaal vol en als we er zijn stappen we de auto in en rijden weg. Als je geen auto hebt is het misschien ietjes moeilijker, want dan moet je een taxi nemen.
Het vliegtuig, Tobago Express en of Caribbean Star is bijna altijd overboekt, je moet er minstens 2 uur van te voren zijn. Het verkeer ernaar toe is een ramp, dit vanuit POS.
Zlefs mijn man die af en toe naar Tobago moet voor werk, wil liever met de boot voor 1 dag op en neer, is minder vermoeiend dan het vliegtuig.
Wat het vliegtuig betreft, ik geloof dat het vrij makkelijk is om een ticket te krijgen, hangt af welke periode endag je vliegt. Ik weet byv. dat het weekend voor Pasen,3o Maart al vol zit, Pasen zelf,als je niet per se met een bepaalde vlucht wilt gaan is al vol.
De boot zit qua auto bijna vol zoniet vol met Pasen. Trins vinden het heerlijk om met de Pasen naar Tobago te gaan. De meeste scholen zijn 3 weken vrij.Persoonlijk vindne wij ook Pasen de leukste tijd om te gaan, het lijkt wel of het weer het beste is van het hele jaar, overal mensen, gewoon gezellig.
Ik geloof dat 1 Euro =TT$8, dus vrij gunstig.
Veel plezier als je hierheen komt.
Gr.Genevieve
Hoi Genevieve, of iemand anders die dit leest/weet.
Ik ga in augustus naar Tobago, zou nog wel een paar dagen naar Trinidad willen.
Ik lees in jouw berichtje dat de oversteek per boot 2/2,5 uur duurt.
In een reisgids die in 2006 geupdate is, las ik 6-7 uur ?
Hoe zit dat ? Of zijn er meerdere soorten boten ?
Als het 6-7 uur duurt, en ik word misschien ook nog zeeziek, ben ik bijna 2 hele dagen kwijt en weet niet of ik het dan de moeite vind. Dan zou ik ook een dag of 4 moeten gaan, en ik wil terwijl we naar Trinidad gaan ook mn app. op Tobago gewoon aanhouden,dat is dan ook zonde van het geld.
Alvast bedankt, groetjes Maaike
Hi Maaike,
Zie net je bericht. We hebben een nieuwe boot, al een paar jaar!!! De overtocht duurt ongeveer 3 uur. Ik heb gehoord dat er een nieuwe boot is, ben er zelf niet mee geweest, maar heb gehoord dat het ok is.
Als je last krijgt van zeeziekte waarom neem je dan anti zeeziekte pilletjes, helpt erg goed!!
Veel plezier
Gr.Genevieve
Ok dank je genevieve,
Dan is de reisgids niet geupdate.
en mijn collega, die het ook zei, is al een aantal jaren niet geweest, dus die wist het ook alleen van de oude boot denk ik.
Ik hoor dat de overtocht rough is, maar heb zelf nooit echt last gehad, ook niet tussen Dominica en Guadeloupe, waar mensen ook vaak ziek worden.
Mn vriend zal ook geen last hebben want die heeft jaren een boot gehad (hij komt uit de caribbean). Dus het zal wel meevallen dan. Ik zal voor de zekerheid pillen meenemen dan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?