Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rotterdam Carnival

• bones

We zijn opzoek naar mensen d willen ons helpen met het organiseren van een groep om mee te doen aan het zomer carnaval in Rotterdam. Ik ben een dj uit Trinidad en Tobago…dus we hebben alvast het beste muziek!!

Anders als iemand kent mensen d soca dj's zoeken dan laat ons aub ff weten…

Bedankt allemaal!!!!

• Party

Ik heb de soca pagina gehad,en heb het opgegeven,soca krijg je er hier niet in,salsa en dooie slaapverwekkende bacchata is het hier in nederland,ik ga lekker elk jaar naar nottinghill de schade inhalen,salsa komt me strot uit !

• bones

There is hope……we gaan toch proberen om wat soca in Holland te gooien….kijk op triniconnection.com …… slowly but surely! ….. kom ff kijken dan op 28 juli als je mij niet geloof…. 1 ding zeker…u gonna have a hell of a time!! :-)

• Party

Ik wens jullie alle succes,maar voor mij is het duidelijk.

In Duitsland valt meer eer te behalen,daar wonen veel meer mensen van de Engelstalige islands.

In nederland ben je “”gebonden“” aan mensen van de nederlandse antillen,en die hebben de voorkeur aan salsa en bacchata.

• Anoniem

Rio de Janeiro, Aruba en Trinidad hebben ieder jaar mooiste Carnaval van de Caribbean en Zuid-Amerika en natuurlijk bepaalt muziek de sfeer op dat moment, van Samba tot Soca moet kunnen. In het jaar 2009 zouden wij willen dat stijlvolle groepen uit de Caribbean en Rotterdam deelnemen aan het onbekende Carnaval op Bonaire (een prachtig eiland en duikparadijs). Hierbij is Trinidad en Tobago van harte welkom. Hebben jullie al kostuums anders loont het de moeite om contact op te nemen met de Arubaanse kostuumontwerper (onze nummer 1) Rossini van Wijk die in Amsterdam woont. Zijn E-mail is rossiniv@yahoo.com en mobiel is hij bereikbaar op het nummer: 06-54931487, hij is de man van het Rotterdamse Carnaval. Wij verwelkomen jullie op Bonaire, de Nederlandse Antillen want het wordt swingen in een tropisch paradijs.

• Mayra

Mijn vriendin uit Berlijn (oorspronkelijk Trinidad) heeft al 13 jaar het thema en de kleding verzorgd voor de grote “Parade de Culture” en is nu op zoek naar mensen in Nederland om misschien haar kennis en enthousiasme te delen met Nederland.

Misschien kun je me advies geven, hoe ik haar met mensen in contact kan brengen?

• Mayra

Mijn vriendin uit Berlijn (oorspronkelijk Trinidad) heeft al 13 jaar het thema en de kleding verzorgd voor de grote “Parade de Culture” en is nu op zoek naar mensen in Nederland om misschien haar kennis en enthousiasme te delen met Nederland.

Misschien kun je me advies geven, hoe ik haar met mensen in contact kan brengen?