Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werken op Trinidad ->4-6 maanden

• Irene

Hee allemaal! Ik heb eigenlijk een beetje dezelfde vraag als Chrizzie, want ook ik ben benieuwd of ‘t moeilijk is om aan werk/woonruimte te komen op Trinidad! Ik zit er namelijk over na te denken om in september voor zo’n 4 maanden tot een half jaar naar Trinidad te gaan, omdat mijn zus daar dan stage gaat lopen. Nu wil ik best op de bonnefooi heen, maar wil wel graag even weten of ik daar uberhaupt ooit werk en 'n kamertje/appartementje zal vinden. Het maakt me niks uit wat voor werk, maar heb ervaring in de horeca dus dat zou het mooiste zijn! Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee!

Alvast super bedankt!

Groeten Irene

• Genevieve

Hi Irene,

Het hangt er allemaal vanaf WAAR je wilt wonen. Waar gaat je zus stage lopen? Het is vniet zo makkelijk om hier ‘even te werken’, Ik zeg niet dat het niet kan, maar je moet hier erg voorzichting zijn met de Immigratie. Als je het land al binnenkomt moet je precies op geevn waar je logeert of woont. Om hiet te werken heb je officieel een werkvergunning nodig.Misschien kan je zus iets via haar stagebedrijf voor je regelen. Ik zou zeggen probeer het maar.

Qua makkelij woning zoekn, kan vrij moelijk zijn. Zoals ik eerder zei, hanget ervan af waar je wlt wonen, kun je niet bij je zus in huis? De meeste huisbazen hier vinden het niet fijn om voor zo'n korte termijn iets te verhuren. Maar zoals altijd, waar een wil is is een weg.

Hoop dat het allemaal lukt en veel plezier.

Gr.Genevieve

• Irene

Hallo Genevieve,

Heel erg bedankt voor alle informatie! Via mn zus d'r stagebedrijf 'n baantje zoeken gaat niet lukken, want die gaat in het ziekenhuis werken. Heb jij misschien nog tips/adresjes waar ik naar werk zou kunnen gaan zoeken? Als ik dat namelijk zou hebben zou ik waarschijnlijk wel aan een visum kunnen komen… Heel erg bedankt voor alle hulp in ieder geval!

Groeten,

Irene

• genevieve

Ik kan alleen maar zeggen WOW, in het ziekenhuis werken hier. Welke, weet je dat?

Je kunt alle hotels hier aanschrijven, ik denk dat de beste manier is. Een werkvergunning is niet makkelijk te krijgen hier. Immigratie hier is niet makkelijk!! Je kunt misschien ook het Rode Kruis hier proberen, die zijn altijd op zoek hier naar vrijwilligers, of het betaalt weet ik niet,

Veel geluk. Genevieve

• Bro

Hey mensen,

Weet een van jullie welke bedrijven interessant zijn om aan te schrijven in Trinidad?

Mijn achtergrond is finance en insurances.

Hopelijk heeft een van jullie een leuke tip!

Mazzel,

Bro