sorry voor de late reply moest 2 x binnen een maand naar Trinidad.
Hoe is het om daar als twee meiden 4 maanden te zitten? Zijn er veel jongeren op het eiland, kan je je dusdanig vrij bewegen dat je een leuk sociaal leven kan opbouwen?
JAZEKER! heb je een rijbewijs ?
Is het echt zo gevaarlijk als de geruchten zeggen of is het maar een gerucht?
nee, ik vind het niet zo gevaarlijk, ga altijd lekker hardrennen zonder bang te zijn.
We willen daar een autootje kopen, hoe moeilijk is het om links te leren rijden en is het verkeer echt zo een drama daar?
hmm, verkeer is een beetje drama omdat er veel te veel auto's zijn en de benzine te goedkoop en ook helaas bijna geen highway police, geen flitscamera's of
Ik weet dat engels de voertaal is op Trinidad, maar zijn er mogelijkheden om spaanse les te nemen?
Tuurlijk, genoeg spaanstaligen hoor kijk op de universiteit UWI zet het op het prikbord of zo.
Hoeveel kost het ongeveer een retourtje naar paramaribo?
200 US dacht ik met carribean airlines, met creditcard kan je online je ticket kopen let wel op dat je naam exact gelijk is aan de creditkaart naam bij de aankoop. ( Je kan ook makkelijk naar Georgetown of Caracas!)
Is salsa les mogelijk? En is uitgaan wel verantwoord?
tuurlijk, maar ik zou wel met de auto gaan en ook niet als allerlaaste vertekken of zo.
Ik hou erg van surfen, is dit mogelijk op Trinidad?
JAZEKER maar niet altijd geweldig, staat geloof ik ook een link op de pagina bij sport, ga dan de Noordkust, zorg dat je goed kan zwemmen ( stroming,haaien)
On the N coast:
Las Cuevas - nearest surfable spot from Port of Spain. Gutless beachbreak, a long walk to get to it and bandit-filled bush.
Blanchisuesse: a few gutless / take off and die closeout spots.
On the NE coast:
Balandra: ever wondered what it's like in a washing machine during the rinse cycle? Now's your chance to find out.
Toco: the most pathetic reef break known in the world. Backs off and the reefisn't even sharp. Crowded with dropping in Venies and stroppy locals.
Beach Break: much over-rated and imaginatively named spot. Rarely worth the 2.5 hour drive from Port of Spain.
Hebben jullie andere tips voor ons?!
Vlieg ook naar Tobago
wellicht ook een van de volgende: Caracas/Merida Paramaribo of Georgetown zou ik zeggen
Heel erg bedankt, we vertrekken al half februari en het is onwijs spannend!