Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Le Grand Almandier

  • Helma

    Weet iemand of er nog steeds zo goed wordt gekookt in Le Grand Almandier op Trinidad? Wij willen in mei weer eens naar de schildpadden gaan kijken en hebben de vorige keer in Mount Plaisir gezeten. Willen nu eens wat anders maar wel graag aan het strand… Ik lees veel berichtjes van Genevieve (woont zij nog steeds op Trinidad?), maar heb de indruk dat deze pagina niet erg actief meer is?

  • Genevieve

    Hi Helma, ja ik ben er nog, ga hier voorlopig echt niet weg!!!

    Ik moet eerlijk zeggen dat het ruim 2 jaar geleden is geweest dat wij voor het laatst die kant zijn geweest, je kunt ook teveel turtles gezien hebben :). Wij hebben altijd in Grand Almandier gelogeerd, meer omdat het van de 3 hotels daar de goedkoopste was, ook het eten vonden wij lekkerder daar. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in Mt. Plaisir gelogeerd heb en ik vond het eten daat ook heel erg goed, alleen het ontbijt vind ik nog steeds beter bij Grand Almandier.

    Het is nooit een probleem gewwest dat GA niet aan het strand ligt, je kunt daar ooki lekker de kayak huren en de rivier af gaan.

    Mt. Plaisir heeft nu in bijna alle kamers AC. Ik weet ook dat de groente zelf verbouwd wordt en is organisch, ze houden ook kippen de eieren zijn ook ‘organisch’, Pierro de eigenaar is Italiaans en het eten is Trini met een Italiaans flair.

    Hoop dat je hiermee wat kunt.

    Veel plezier.

    Gr.Genevieve

  • Helma

    Dag Genevieve, dank voor je snelle reactie. Mag ik jouw privé-emailadres, dan heb ik nog wat vragen voor je :-). Helma

  • Genevieve

    Hi, ben je op FB? Kijk daarop, Genevieve van Reeken, weet anders niet hoe ik prive iets moet sturen :)

  • Helma

    Dag Genevieve, nee ik zit niet op FB, wil ik ook niet.

    Toch even een vraag: is er in Port of Spain een fotowinkel die Nikon verkoopt?