Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

orienteren op reis april 2013

  • villa

    hoi

    Ik probeer wat meer informatie te verzamelen over reizen naar trinidad en tobago.

    Wat is wijsheid?

    Is het makkelijk om zelf rond te rijden of is dit niet mogelijk.

    Ik heb begrepen dat je zowel kan vliegen van het ene eiland naar het andere of met de boot? Hoe lang duurt boottocht?

    Is het mogelijk om te pinnen of moet je contant geld mee.

    etc etc

    Misschien dat e.e.a. al op het prikbord staat maar ik zie dat het voornamelijk wat oudere berichten zijn, misschien inmiddels achterhaald.

    Alle info is welkom.

    Villa

  • Renee

    Hoi Villa,

    Leuk dat je een trip naar Trinidad en Tobago aan het plannen bent. Vooral op Tobago is het gemakkelijk om zelf rond te rijden, auto's zijn te huren voor zo'n 40USD per dag en de wegen zijn prima te doen. Wel links rijden natuurlijk.

    Je kan van inderdaad vliegen van eiland naar eiland (Piarco en Crowne Point), dit duurt een klein half uurtje en kost 24USD. Er gaat meerdere keren per dag een boot tussen Port of Spain en Scarborough, dit kost iets van 50TT (iets meer dan 5 euro) en duurt zo'n 3 uur. Als je snel zeeziek wordt, is dit overigens geen aanrader, van Trinidad naar Tobago toe is een behoorlijk sterke stroming…

    Je kan bij alle ATMs geld halen, dus contant geld is niet nodig. Ook kun je in de grotere supermarkten met je credit card betalen.

    Alvast veel plezier met de voorbereiding!