Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trinidad & Tobago naar WK 2006!!!

• Henry

Jeuh!

Don Leo!

• Genevieve

You bet!!

Ik neem aan dat we in de loop van de komende weken wel ‘The Don’ mogen feliciteren op de Ambassade hier.

Is weer een gezellige reden voor een ‘lime’, altijd gezellig.

• Steluta

Maakt hij kans om president te worden ;)

• Genevieve

Mochten ze wel willen, hahahahahahahahha

Hoewel, met zijn no nonsense attitude zou het dit land wel goed doen, no bs.

• Steluta

Rare vraag van me (excusez-moi) maar liggen jullie officieel in Zuid- of Midden-Amerika?

• Curasoleno

Geweldig. Het hele Caribische gebied was voor T&T die ons als allemaal zal vertegenwoordigen!

Goede prestatie en goed voor het land. Duidelijk beeld dat het beter en beter gaat met T&T.

Mijn familie in Chaguanas zal zeker feest vieren.

Carnaval begint vroeg dit jaar!

• Curasoleno

Steluta schreef:

>

> Rare vraag van me (excusez-moi) maar liggen jullie officieel

> in Zuid- of Midden-Amerika?

Caribische gebied… geografisch Zuid Amerika. de bergen in het noorden zijn het begin van de andes..

• Steluta

Dank je, Curasoleno!

Nu wil ik alles weten over T & T, hoor ;)

Wat is er nog meer interessants te vertellen over Trinidad & Tobago?

• Petr°

Gefeliciteerd vanuit een ver en koud Nederland…

• Curasoleno

Steluta schreef:

>

> Dank je, Curasoleno!

>

> Nu wil ik alles weten over T & T, hoor ;)

>

>

> Wat is er nog meer interessants te vertellen over Trinidad &

> Tobago?

Steluta,

Er is heel veel te vertellen. Tobago is ook een tijdje Nederlands geweest al vind je daar weinig meer van terug. Maar je kan beter de eilanden bezoeken en de vriendelijke bevolking ontmoeten.

Voor de mooie stranden moet je wel naar Tobago gaan als zijn stranden als Maracas en Toco wel heel mooi. Trinidad is minder toeristisch en heeft hoge Bergen. Pos is een mooie stad. Carnaval is er geweldig. Voor Hollanders is het ook goedkoop. Het land is bruisend.