Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Trinidad & Tobago naar WK 2006!!!

• stefan

Superprestatie! Wat moet het daar een feest zijn zeg! In december ga ik zeker tijdens mijn rondreis door Venezuela even langs op Trinidad. Ik zeg gewoon dat ik uit Nederland kom dan heb ik zo een paar vrienden erbij…

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Genevieve

Ik heb wat geschreven, things to do, mocht je nog meer vragen hebben, laat maar weten.

Er is bijna vanalles te doen hier en op Tobago.

• RON Webmaster SOCA.PAGINA.NL

Ongelooflijk,wat een prestatie,gefeliciteerd,wat een trots voor dit schitterende land en mensen !

Extra reden om te gaan kijken.

Ik ben dan geen echte voetballiefhebber maar dit wil ik niet missen.

Baal als een stekker elk jaar in februari dat ik niet op the savannah ben voor carnival.

In 99 ben ik geweest en heb de soca en calypso monarch finals mee mogen maken,dat staat en blijft in mijn geheugen gegrift,uniek !!

Greetings/respect

Ron : webmaster www.soca.startpagina.nl

• LW

Inderdaad een meer als voortreffelijke prestatie van onze enige en echte “Don” Leo. Maar laten we ook zijn onvolprezen assistenten Theo de Jong en Willem Rijsbergen niet vergeten !!!

Nu op naar het WK 2 0 0 6 in Duitsland, wie weet zorgen ze daar ook nog wel voor een stunt, het zou te mooi zijn, maar you'll never know !!

LW